شکودران مصطفی فینال جام حذفی انگلیس را از دست داد

شکودران مصطفی فینال جام حذفی انگلیس را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که شکودران مصطفی، مدافع آلمانی آرسنال، دیدار تیمش برابر چلسی را در فینال جام حذفی انگلیس از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آرسنال تایید کرده است که مدافع پیشین والنسیا با مصدومیتی که از ناحیه‌ی همسترینگ دارد، دیدار فینال FA Cup در ومبلی مقابل چلسی را از دست خواهد داد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در روز پنجشنبه، حضور او در فینال را یک تردید می‌دانست اما اکنون به نظر می‌رسد که ترس های او تبدیل به واقعیت شده‌اند. پس از انجام آزمایشات و ارزیابی‌ها، پزشکان تیم آرسنال به این نتیجه رسیدند که شکوردان مصطفی، دیدار فینال جام حذفی در تاریخ 1 اوت (11 مرداد) را از دست خواهد داد.

این بازیکن 28 ساله در پی برخوردی که با نیل موپای، بازیکن برایتون، در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) داشت، دچار آسیب دیدگی شده بود و از همان ابتدا نیز گمان می‌رفت که او دچار مصدومیتی بلند مدت شده باشد. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که مصطفی فقط چند هفته را از دست خواهد داد و آن‌گونه که در ابتدا به نظر می‌رسید، مصدومیتش به ماه‌های طولانی و فصل آینده نخواهد کشید.

در هر صورت این ملی پوش آلمانی یکی از مهره‌های کلیدیِ تیم میکل آرتتا بود و باید دید که مربی اسپانیایی چه تدبیری را برای جایگزینی او خواهد اندیشید.

1470