پاریسن ژرمن 1-0 سنت اتین؛ قهرمانی پاریسی‌ها در شب مصدومیت امباپه

پاریسن ژرمن 1-0 سنت اتین؛ قهرمانی پاریسی‌ها در شب مصدومیت امباپه

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد در فینال جام حذفی فرانسه با نتیجه یک بر صفر سنت اتین را شکست دهد و قهرمان جام حذفی فرانسه شود.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن با هدایت توماس توخل موفق شد یک جام دیگر را به گنجینه‌ی داخلیِ پر افتخارش اضافه کند. پاریسی‌ها که در فصل گذشته با شکست در ضربات پنالتی، جام حذفی را به رنس واگذار کرده بودند. در این فصل با پیروزی یک بر صفر مقابل سنت اتین، جام حذفی را بالای سر بردند. زننده‌ی تک گل پاریسی نیمار بود. او در دقیقه‌ی 14 توپ را وارد دروازه‌ی سنت اتین کرد. از مهم ترین حوادث این بازی مصدومیت امباپه روی تکل شدیدِ پرین، بازیکن سنت اتین، بود. پرین پس از این تکل در دقیقه 31 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد تا سنت اتین ادامه‌ی فینال را ده نفره ادامه دهد. کیلیان امباپه نیز روی این تکل دچار مصدومیت شد و بلافاصله توسط توماس توخل با پابلو سارابیا تعویض شد.

با این پیروزی، شاگردان توماس توخل جام حدفی فرانسه در فصل 2019/20 را بدست آوردند و نیمار هم که در فصل پیش به شکلی دراماتیک دستش از جام حذفی فرانسه کوتاه مانده بود، این بار با گلِ خودش به این جام رسید. تنها نکته‌ی منفیِ این بازی برای پاریسن ژرمن مصدومیت امباپه بود.

1470