کلوپ پاسخ لمپارد را داد: متکبر نیستیم، او خیلی چیزها باید یاد بگیرد

کلوپ پاسخ لمپارد را داد: متکبر نیستیم، او خیلی چیزها باید یاد بگیرد

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی لیورپول از رفتاری که فرانک لمپارد در جریان بازی چلسی و لیورپول داشت، انتقاد کرد و گفت که او باید چیز های زیادی یاد بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار لیورپول و چلسی، فرانک لمپارد با یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد و از الفاظ عجیب و غریبی علیه او استفاده کرد و سپس به او هشدار داد که نباید به خاطر قهرمانی در لیگ برتر مغرور شود. اکنون یورگن کلوپ در پاسخِ او گفت :" شما نمی‌توانید چنین اتهامی به من و نیمکتم بزنید چرا که ما متکبر نیستیم. فرانک آن روز روحیه‌ای رقابتی داشت که من به آن احترام می‌گذارم و به نظرم در آن شرایط می‌توانید هر چه می‌خواهید بگویید. این جریان برای من بعد از بازی کاملا تمام شده است. من هم در گذشته چیز های زیادی گفته‌ام، چرا که این‌ها احساساتِ مطلق است. او برای گرفتن امتیاز و صعود به لیگ قهرمانان اروپا به میدان آمد و من به آن احترام زیادی می‌گذارم. اما چیزی که باید یاد بگیرد این است که با سوت پایان بازی این قضیه را خاتمه دهد، کاری که او نکرد."

سرمربی لیورپول در ادامه گفت :" فرانک باید این چیز ها را یاد بگیرد. او مربی جوانی است و فرصت زیادی برای یادگیری دارد. مشکلی ندارد که آن الفاظ را در طول بازی استفاده کرد، اما پس از سوت پایان؟ مشکل دارد. ما متکبر نیستیم، کاملا برعکس. شما در یک لحظه می‌خواهید با این برچسب، الفاظی را به ما نسبت دهید، مشکلی ندارد اما پس از سوت پایان بازی این داستان را تمام کنید. او این کار را نکرد و این چیزی است که من دوست ندارم. این دلیلی است که من درباره‌ی این قضیه صحبت می‌کنم و احساس می‌کنم نیاز به توضیح دارم."

یورگن کلوپ در مورد اینکه آیا خودِ او نیز درگیری هایش با مربیان را تا پس از سوت پایان بازی ادامه داده یا خیر، گفت:" یادم نیست، اما احتمالا بله. واقعا نمی‌دانم اما به همه‌ی مربیان احترام می‌گذارم. وقتی به خود نگاه می‌کنید، می‌بینید که ممکن است در موقعیت های مختلف عصبانی شوید. زیرا همه‌ی ما دیدگاه های خودمان را داریم. ممکن است احساس ناعدالتی کنیم و صبرمان لبریز شود، پیش می‌آید. احتمالا من هم چنین شرایطی را داشته‌ام، اما مطمئنا در طول بازی بوده است، بعد از بازی را به یاد ندارم."

1470