هرتا برلین و لایپزیگ به دنبال خرید هافبک میلان

هرتا برلین و لایپزیگ به دنبال خرید هافبک میلان

خبرگزاری فوتبالی - شنیده‌ها حاکی از آن است که هاکان چالهان‌ اوغلو، هافبک هجومی ترک تبار میلان، مورد علاقه‌ی باشگاه‌های آلمانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت احتمال دارد تا چالهان‌اوغلو در این تابستان میلان را به مقصد بوندسلیگا ترک کند. قرارداد او در ژوئن 2021 به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نبوده است. حتی ابقای پیولی به عنوانِ سرمربی در میلان ممکن است برای نگه داشتن چالهان‌اوغلو کافی نباشد. به نظر می‌رسد درصورتی که هاکان چالهان‌ اوغلو میلان را ترک کند، مقصدش یکی از تیم‌های هرتا برلین یا لایپزیگ خواهد بود، که در حال حاضر به جذبِ او تمایل نشان داده‌اند. این هافبک 26 ساله در این فصل برای میلان 35 بار به میدان رفته و 9 گل و 8 پاس‌گل داده است. با این حال، هاکان چالهان اوغلو با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش به این شایعات واکنش نشان داد و نوشت :" امروز اخباری جعلی در رسانه‌ها منتشر شده است."

گفتنی است که هاکان چالهان اوغلو، سابقه‌ی حضور در بوندسلیگا را با پوشیدن پیراهن تیم‌های هامبورگ و بایر لورکوزن دارد. او در سال 2017 پس از سه سال حضور در بایر لورکوزن به آث میلان پیوسته بود. چالهان‌اوغلو در 48 بازی برای تیم ملی ترکیه، 10 گل به ثمر رسانده است.

1470