مورینیو: در تابستان فعالیت می‌کنیم، اما نگه داشتن بازیکنانی که داریم مهم‌تر است

مورینیو: در تابستان فعالیت می‌کنیم، اما نگه داشتن بازیکنانی که داریم مهم‌تر است

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی تاتنهام از این که توانسته اریک دایر را در تیمش حفظ کند خوشحال است، اما او معتقد است که باشگاه تاتنهام در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو معتقد است که باشگاه تاتنهام در مسیری صحیح حرکت می‌کند اما می‌تواند پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی را با تیمی بهتر و متعادل تر خاتمه بدهد. مورینیو پیش از بازی روز یکشنبه تیمش مقابل کریستال پالاس، گفت :" اینکه یک بازیکن در روز دوشنبه به جمع ما اضافه شود، یک خبر شگفت انگیز خواهد بود، اما به نظرم این تازه شروع پنجره‌ی نقل و انتقالات است. معتقدم که در مسیر صحیح پیش می‌رویم. کاملا آرام و سازمان یافته، به درستی و حساب شده فکر می‌کنیم. می‌دانیم چه کار هایی را می‌توانیم انجام دهیم و چه کار هایی را نمی‌توانیم.ما تعادل داریم و در مورد آنچه که می‌توانیم و آنچه که نیاز داریم، شکی نداریم. قدم به قدم به سمت بهتر شدن و تعادل حرکت می‌کنیم، البته نگه داشتن بازیکنان بزرگی که داریم مهم‌تر است."

تاتنهام با تمدید قرارداد اریک دایر، حضور او را در این باشگاه قطعی کرد، مورینیو در این باره گفت :" این واقعا مهم است. وقتی به فصل گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که تاتنهام فصل را با چند بازیکنی که سال آخرشان بود و سوالاتی درمورد آینده‌شان وجود داشت، شروع کرد. برای ما بسیار مهم است که اریک در این شرایط نباشد، از اینکه او به عنوان یک بازیکن در اینجا راضی است، بسیار خوشحال هستیم."

مربی پرتغالی در مورد شرایط فرتونگن گفت :" فکر می‌کنم پس از هشت سالی که در باشگاه حضور داشته است، او خود باید در مورد آینده‌اش صحبت کند نه من."

1470