میلان به دنبال جذب دو بازیکن از لیگ اسپانیا

میلان به دنبال جذب دو بازیکن از لیگ اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی رسانه‌ها، وکیلِ امرسون رویال، دفاع راست بارسلونا که به طور قرضی در بتیس توپ می‌زد و مارک روکا، هافبک اسپانیول، با سران باشگاه میلان ملاقات کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، امرسون رویال مدافع 21 ساله‌ی بارسلونا که در بتیس توپ می‌زد، قیمتی نزدیک به 30 میلیون یورو دارد و مارک روکا که هافبکی 23 ساله است، به دنبال سقوط باشگاه اسپانیول به دسته‌ی پایین ترِ فوتبال اسپانیا، به دنبال جدایی از این تیم است. شایعاتی نیز در این تابستان پیرامون علاقه‌مندی آرسنال به او وجود دارد.

به گزارش اسپورت مدیاست، با ابقای استفانو پیولی به عنوان سرمربی آث میلان و منتفی شدنِ آمدنِ رالف رانگنیک به این باشگاه، میلان دیگر علاقه‌ای به جذب دومینیک، هافبک مجارستانیِ ردبول سالزبورگ، ندارد و در حال حاضر تمایل روسونری به جذب مارک روکا، هافبک اسپانیایی، است. مارک روکا که محصول آکادمی باشگاه اسپانیول به حساب می‌آید، سابقه‌ی حضور در تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا را هم در کارنامه‌ی خود دارد. اما امرسون رویال که دفاع راستی برزیلی است و او را با دنی آلوز مقایسه می‌کنند، می‌تواند روند رو به رشدی را در میلان طی کند.

گفتنی است که سران باشگاه میلان رابطه‌ی خوبی با وکیلانِ این دو بازیکن دارند، مسئله‌ای که شانس میلان را برای خرید این بازیکنان افزایش می‌دهد.

1470