داگلاس کاستا ادامه‌ی لیگ ایتالیا را از دست داد

داگلاس کاستا ادامه‌ی لیگ ایتالیا را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه یوونتوس تایید کرد که داگلاس کاستا، به خاطر مصدومیتی که در ناحیه‌ی ران برای او پیش آمده است، حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این وینگر برزیلی، که شب گذشته به عنوان یار تعویضی مقابل اودینزه به میدان رفته بود و نتوانسته بود مانع شکست 1 بر 2 تیمش مقابل اودینزه شود، امروز صبح تحت آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که به مصدومیتی از ناحیه‌ی کشاله‌ی رانِ پای راست دچار شده است و بنابر این حداقل به مدت 2 هفته از میادین دور خواهد بود. وضعیت وی مجددا پس از 15 روز مورد آزمایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت. این بدان معناست که داگلاس کاستا ادامه‌ی لیگ ایتالیا را از دست خواهد داد. همچنین دیدار یوونتوس برابر المپیک لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم احتمالا از دست خواهد داد. یوونتوس در بازی رفت با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل المپیک لیون شکست خورده بود و اکنون برای صعود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به کامبک خواهد داشت.

گفتنی است که داگلاس کاستا که در آستانه‌ی 30 سالگی قرار دارد از تابستان 2017 با قراردادی قرضی که در تابستان 2018 دائمی شد در یوونتوس حضور داشته است.

1470