نفت مسجد سلیمان یک- پرسپولیس 2| زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر رقم خورد/ پوکرپولیس!

نفت مسجد سلیمان یک- پرسپولیس 2| زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر رقم خورد/ پوکرپولیس!

خبرگزاری فوتبالی- در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس بود.

به گزارش فوتبالی، سرخپوشان در فاصله ی 4 هفته به پایان مسابقات قهرمانی خود را مسجل کردند و به پوکر قهرمانی رسیدند.

*جمعه 3 مرداد 1399

نفت مسجدسلیمان _ پرسپولیس ساعت 20:45

داور: سید رضا مهدوی 

کمک ها: امیر رضا اشور ماهانی – احد سلطان

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
احمد گوهری، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی(46 مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، مجید عیدی، سجاد جعفری، احمد الجبوری(61 امید سینگ)، آرمان قاسمی، میر هادی میرجوان(81 محمدامین اسدی)، پیام ملکیان
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(74 امید عالیشاه)، بشار رسن(94 امیر روستایی)، مهدی عبدی(86 سعید حسین پور)، علی علیپور (94 حسین پور)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:
نفت مسجدسلیمان 0 پرسپولیس 1 : علیپور( دقیقه 39) سانتر مهدی شیری را علی علیپور تبدیل به گل کرد.

نفت مسجدسلیمان 0 پرسپولیس 2 : عبدی( دقیقه 58) پاس عمقی از نعمتی برای عبدی در شرایطی که نفتی‌ها به گمان آفساید ایستاده بودند، با تک ضربه این مهاجم گل دوم سرخ ها را به نام او کرد.

نفت مسجدسلیمان 1 پرسپولیس 2 : عبدی( دقیقه 71) حسین ابراهیمی با ضربه پنالتی دروازه رادوشویچ را باز کرد.

کارت زرد:
مهدی عبدی (37)، کمال کامیابی نیا(56)، امیر روستایی(5+90) پرسپولیس


لحظات حساس:

دقیقه 3: ارسال بشار رسن از سمت راست و ضربه سر سیامک نعمتی با اختلافی کم از بالای دروازه گوهری و نفت مسجدسلیمان راهی اوت شد.

دقیقه 5: ارسال ضربه ایستگاهی با ضربه سر کنعانی زادگان با مهار مناسبی از گوهری همراه شد اما در ادامه داور با اعلام آفساید توپ را در اختیار گلر نفت قرار داد.

دقیقه 10: اشتباه وحید امیری توپ را در اختیار مجید عیدی قرار داد و این بازیکن بعد از پیش روی به داخل محوطه جریمه ضربه اش را نواخت که توپ با کمترین اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 11: صادق صادقی اینبار با پای راست و از پشت محوطه جریمه ضربه زمینی اش را نواخت که توپ  در اختیار بوژیدار قرار گرفت.

دقیقه 25: احمد الجبوری با دریافت توپ، چرخشی جالب رو به دروازه پرسپولیس ضربه محکم خود را به سمت دروازه نواخت که بوژیدار با واکنشی دیدنی آن را مهار کرد.

دقیقه 1+45: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با ضربه سر کنعانی زادگان تبدیل به گل دوم این تیم شد اما داور بلافاصله با اشاره به کمک داور، اعلام آفساید کرد و مدافع پیش تاخته سرخ ها از شادی گل محروم کرد.

دقیقه 47: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم با ضربه زمینی علیپور به گوشه دروازه همراه شد که اینبار گوهری توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 52: روی ارسال اوت دستی وحید امیری، علیپور داخل محوطه جریمه نفت صاحب موقعیت شد که ضربه زمینی اش اینبار از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 67: حمله نفتی ها به محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با ضربه علیزاده که از بالای دروازه بوژیدار راهی اوت شد، خاتمه یافت.

دقیقه 83: ارسال ابراهیمی با ضربه ملکیان از پشت محوطه جریمه همراه شد که اینبار هم بوژیدار توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 90: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط امید سینگ به شکلی خطرناک راهی اوت شد.



4731