رسمی؛ تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس مشخص شد

رسمی؛ تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - فصل آینده‌ی لیگ برتر انگلیس از تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز خواهد شد و در تاریخ 23 ماه مه سال آینده (2 خرداد 1400) به پایان خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، تنها 20 روز پس از پایان رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون، فصل جدید لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد شد. فصل جاریِ لیگ جزیره، روز یکشنبه، پس از سه ماه تعلیق به خاطر کرونا، خاتمه خواهد یافت.

به نقل از بی‌بی‌سی لیگ برتر انگلیس از تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) دوباره از سر گرفته خواهد شد. فینال لیگ اروپا در آلمان در تاریخ 21 اوت (31 مرداد) برگزار خواهد شد و فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز در لیسبونِ پرتغال در تاریخ 23 اوت (2 شهریور) برگزار می‌شود و پس از 3 هفته، رقابت های لیگ جزیره دوباره استارت می‌خورد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، برای سری آ نیز تاریخی که به نظر می‌رسد برای شروع رقابت های فصل جدید در نظر گرفته شود، مانند لیگ انگلیس، 12 سپتامبر (22 شهریور) است. هر چند که هنوز گمانه‌زنی های مختلفی برای لیگ ایتالیا به گوش می‌رسد. رئیس باشگاه ناپولی معتقد است که فصل جدید لیگ ایتالیا باید از تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) آغاز شود تا تیم‌ها علاوه بر استراحت و ریکاوری، فرصتی هم برای برگزاری اردوی پیش فصل داشته باشند.

1470