منچستریونایتد آماده برای به خدمت گرفتن ایوان پریشیچ

منچستریونایتد آماده برای به خدمت گرفتن ایوان پریشیچ

خبرگزاری فوتبالی - به نقل از فیچاخز، منچستر یونایتد به دنبال جذب هافبک کروات اینترمیلان که در حال حاضر به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ مجددا به جذب ایوان پریشیچ علاقه نشان داده‌اند. این وینگر کروات که مدت‌هاست هدف منچستریونایتد به شمار می‌رود، فصل 2019/20 را به طور قرضی در بایرن مونیخ سپری کرده و با این تیم فاتح بوندسلیگا شد. پریشیچ در حال حاضر بازیکن اینترمیلان است و این امکان وجود دارد تا منچستریونایتد او را در این تابستان به خدمت بگیرد. ایوان پریشیچ از سال 2015 در خدمت اینترمیلان بود که در نهایت در تابستان گذشته با قراردادی قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

ایوان پریشیچ که در حال حاضر 31 سال دارد، حضور در تیم های متفاوت را تجربه کرده است. او پیش از حضور در اینترمیلان، بازی در بوندسلیگا را با حضور در دو تیم دورتموند و وولفسبورگ تجربه کرده بود. او به مدت دو سال بین سال‌های 2011 تا 2013 زیر نظر یورگن کلوپ در دورتموند حضور داشت و پس از آن از سال 2013 تا 2015 در وولفسبورگ توپ می‌زد. پریشیچ در این فصل برای بایرن مونیخ 22 بار به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند.

این وینگر کروات از سال 2011 به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود و در 88 بازی برای کرواسی، 26 گل به ثمر رسانده است.

1470