رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: این بهترین فصل دوران حرفه‌ای بنزما بود

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: این بهترین فصل دوران حرفه‌ای بنزما بود

خبرگزاری فوتبالی - نوئل لو گرت، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باور دارد که کریم بنزما در فصل 20 - 2019 بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی از سال 2015 و به دلیل مشکلات قضایی که در این کشور برای او پیش آمد، برای تیم ملی به میدان نرفته است و عملکرد خوبی که این فصل با پیراهن رئال مادری به نمایش گذاشت باعث شده که ادامه این شرایط و دوری از تیم ملی فرانسه با سوالات بسیاری روبرو شود. لو گرت در گفتگو با آر ام سی اسپرت اظهار داشت: " بنزما فصلی استثنایی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت. در حال حاضر او یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به شمار می رود. آیا او بهترین است؟ من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم چون تمام بازی ها را تماشا نکردم. اما می توانم بگویم که او بهترین فصل دوران حرف ای خود را پشت سر گذاشت. "

لو گرت نوامبر سال گذشته احتمال بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه را رد کرده و مدعی شد: " او بازیکن بزرگی است و در رئال مادرید این را نشان داده اما ماجراجویی او با تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است. " 

بنزما پس از دیدن این اظهارنظر با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی پاسخ داد: " اجازه دهید اعلام کنم که این من و فقط من هستم که پایان دوران حضورم در تیم ملی را تعیین می کنم. "

1811