حمله سایبری به بارسلونا و مدیرانش در شبکه‌های اجتماعی

حمله سایبری به بارسلونا و مدیرانش در شبکه‌های اجتماعی

خبرگزاری فوتبالی - تحقیقاتی که مرکز دلویت در اختیار بارسلونا قرار داده است نشان می دهد که حملات سایبری شدیدی علیه بارتومئو مدیر بارسلونا و خود این باشگاه در شبکه های اجتماعی انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه مادریدی موندو خبر داده است که این حملات از جانب "ربات" های اینترنتی مختلفی بوده است که برخی از آنها مربوط به جدایی طلبان کاتالونیاست که قصد تخریب باشگاه بارسلونا و مدیرش جوزپ ماریا بارتومئو را داشته اند.

بر اساس این گزارش، تیم "دلویت سایبر" توانسته وجود "ربات" (بات) های اینترنتی را تائید کند که برای ضربه زدن به وجهه باشگاه بارسلونا و مدیرانش طراحی شده بودند. بر اساس این گزارش حداقل 3281 ربات اینترنتی برای این کار طراحی شده اند.

در ماه های اخیر قرارداد بارتومئو و مدیران بارسلونا با یک شرکت جنجال ساز شده بود. وظیفه این شرکت این بود که وجهه بارتومئو و مدیران بارسلونا را تطهیر کند در حالی که به تخریب بازیکنان و پیشکسوتان منتقد بپردازد. بدین ترتیب کاربران جعلی به حمایت از مدیران فعلی بارسلونا می پرداختند و اسطوره های منتقد را تخریب می کردند. این ماجرا که به "بارساگیت" معروف شد باعث استعفا و برکناری برخی از مدیران تیم کاتالان شد اما حالا به نظر می رسد که برخی هم در سمت مقابل به دنبال تخریب بارتومئو هستند.

4125