سید حسین و چشیدن طعم تلخ شوت از وسط زمین/ چرا گردش به راست نکرد؟

سید حسین و چشیدن طعم تلخ شوت از وسط زمین/ چرا گردش به راست نکرد؟

خبرگزاری فوتبالی- سید حسین حسینی بعد از 2 کلین شیت مقابل تراکتور و صنعت و نفت آبادان یک گل از راه دور دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان استقلال مقابل نساجی غافلگیر شد و یک گل از راه دور خورد، این اتفاق فقط دو سه دقیقه پس از گل دیاباته بود.
 
استقلالی ها که در دقیقه 40 با گل دیاباته از روی نقطه پنالتی از نساجی پیش افتاده بودند خیلی زود توسط محمد میری نقره داغ شدند. میری با حرکت در میانه زمین و یک شوت ناگهانی استقلالی ها و حسین 
حسینی را مغلوب کرد تا این گل به سوژه کری در صفحات مجازی شود.

بعد از جدایی سید مهدی رحمتی در ابتدای فصل بسیاری از هواداران استقلال به عملکرد حسینی انتقاد داشتند و دلیل افت او را نداشتن یک رقیب جدی همچون رحمتی می دانستند البته حسینی رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد و در دوران حضور استراماچونی هر چند در هر بازی گل می خورد اما نمایش خوبی داشت.

 دیشب پس از گل زیبای میری به استقلال؛ حسینی مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. برخی می گویند او جایگیری بدی داشت و می توانست زودتر به سمت راستش برود و در مسیر توپ قرار بگیرد. البته شوت میری یک شوت استثنایی بود و گرفتنش کار هر دروازه بانی نبود.

برخی هواداران عقیده دارند که نداشتن رقیب جدی باعث افت او شده است. در هر حال حسینی پس از خوردن گل، همچنان در شوک بود و این گل روی عملکرد او در نیمه دوم هم اثر گذاشته بود و چشیدن طعم تلخ این شوت منجر به گل، حال و احوال حسینی را دگرگون کرد.


9697