پیام مدافع فرانسوی به بارسلونا: نمی‌خواهم جدا شوم

پیام مدافع فرانسوی به بارسلونا: نمی‌خواهم جدا شوم

خبرگزاری فوتبالی - ساموئل اومتیتی مدافع میانی فرانسوی در حال ریکاوری از مصدومیتش است. به نظر می رسد که تنها اولویت این بازیکن در حال حاضر همین است چرا که می خواهد هر چه زودتر در بارسا بازی کند. او می داند که شانس حضورش در لیگ قهرمانان در ترکیب بارسا کم است اما تمرکزش را روی فصل آینده گذاشته است. این بازیکن به بارسلونا هم اعلام کرده است که به هیچ وجه به جدایی فکر نمی کند و حاضر به پذیرش هیچ پیشنهادی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اومتیتی تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد و فعلا تنها برنامه اش این است که تا پایان قراردادش بماند. در اوایل ماه ژولای و درست پیش از بازی مقابل ویارئال، ملی پوش فرانسوی به علت مصدومیت از زمین خارج شد. باشگاه در آن زمان اعلام کرد که از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شده و بدون جراحی به درمان ادامه خواهد داد. اما زمان دقیقی برای بازگشتش مصخ نشد.

باشگاه بارسلونا نیز به خوبی می داند که اومتیتی هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد و به همین خاطر جلسه ای با وی نداشته است. اومتیتی در سال 2018 قراردادش با بارسلونا را تا سال 2023 امضا کرد. رقم فسخ قرارداد این مدافع 500 میلیون یوروست. در قرارداد قبلی او رقم فسخش 60 میلیون یورو بود.

4125