ترکیب تیم ملی برزیل در آینده با چهار رئالی به ارزش 357 میلیون یورو

ترکیب تیم ملی برزیل در آینده با چهار رئالی به ارزش 357 میلیون یورو

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید چند سالی است که استعدادهای فوتبال برزیل را جذب می کند. استراتژی رئال مادرید در نقل و انتقالات که با جذب کاسمیرو در سال 2013 با 5.3 میلیون یورو آغاز شد، در سالهای اخیر با جذب بازیکنانی همچون وینیسیوس و رودریگو گوئس ادامه پیدا کرده است. همین باعث می شود که رئال مادرید بتواند در آینده در تیم ملی برزیل که یکی از صاحب سبک ترین یم های فوتبال دنیاست، نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، صفحه اینستاگرام ترانسفرمارکت که در قیمت گذاری روی بازیکنان نقش دارد، چهار رئالی را در ترکیب آینده تیم ملی برزیل قرار داده است : وینیسیوس و رودریگو گوئس هر کدام با 45 میلیون یورو، میلیتائو با 36 و رینیر با 22.5 میلیون یورو. این چهار بازیکن روی هم 148.5 میلیون یورو می ارزند یعنی 41 درصد از ارزش تیمی که با مبلغ 357.9 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. ارزشمندترین بازیکنان این تیم البته گابریل ژسوس از منچسترسیتی و آرتور بازیکن فصل آینده یوونتوس هستند که هر کدام 56 میلیون یورو می ارزند. لودی از اتلتیکو و امرسون از بتیس دیگر بازیکنان لالیگایی این ترکیب هستند. ماگالیائش از لیل، گیمارش از لیون دیگر نفرات حاضر در ترکیب هستند.

رینیر ژسوس در زمستان گذشته با مبلغ 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست تا در ادامه سیاست خرید پدیده های جوان توسط رئال مادرید باشد. سیاسیتی که بازیکنانی همچون آسنسیو، فدریکو والورده و کوبو نیز از سایر پرچمداران آن هستند.

4125