پاسخ جالب کروس به هواداری که در توییتر به او کنایه زد

پاسخ جالب کروس به هواداری که در توییتر به او کنایه زد

خبرگزاری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید پاسخ هواداری که در توییتر نوشته بود بازیکن آلمانی بیش از حد تحویل گرفته می شود را داد. کروس فصل درخشانی در رئال مادرید داشت و سالهاست که ارزشهایش را در رئال مادرید و تیم ملی آلمان ثابت می کند.

به گزارش فوتبالی، کروس یکی از بهترین هافبک های نسل خودش بوده است. او قهرمان جام جهانی شده و چهار لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و بوندسلیگا را کسب کرده است. کروس تقریبا تمامی جوایز تیمی ممکن را به دست آورده است هر چند که به نظر می رسد که برخی هواداران اعتقاد دارند که از کروس بیش از اندازه تمجید می شود و او لایق این همه تعریف و تمجید نیست. 

امروز صفحه توییتر رئال مادرید تصویری از کروس در کنار مودریچ و کاسمیرو منتشر کرد و از هافبک آلمانی تمجید کرد. یک کاربر توییتر از صفحه رئال مادرید خواست تا این قدر کروس را تحویل نگیرند چرا که لیاقت این همه تمجید را ندارد و هافبک آلمانی رئال مادرید در جواب بامزه ای خطاب به وی نوشته است:"حرفت درست است اما لطفا به کسی نگو!"

کروس در دوران فوتبالش 26 جام شامل دو لالیگا، سه بوندسلیگا و پنج جام جهانی باشگاه ها کسب کرده است.  او در این فصل 2336 پاس داد که 2184 تایش به مقصد رسید یعنی 93.49 درصد که بهترین آمار را در لالیگا داشت.

4125