مسی و گریزمان در خطر از دست دادن بازی احتمالی بارسلونا و بایرن مونیخ

مسی و گریزمان در خطر از دست دادن بازی احتمالی بارسلونا و بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو بوسکتس و ارتورو ویدال به علت سه کارته شدن و محرومیت در بازی برگشت بارسلونا و ناپولی حضور نخواهند داشت. هر دو غایبان مهمی در خط هافبک تیم کیکه ستین خواهند بود. از سویی مارتین برایتویت به علت عدم حضور در لیست در این بازی حضور نخواهد داشت و شانس حضور دمبله مصدوم هم خیلی کم است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ، آنتوان گریزمن و نلسون سمدو اما سه بازیکن دو کارته بارسلونا هستند که اگر در بازی برگشت با ناپولی کارت بگیرند و تیمشان صعود کند، نمی توانند در بازی یک چهارم نهایی که احتمالا مقابل بایرن مونیخ خواهد بود، حضور پیدا کنند. بازیهای یک چهارم نهایی به بعد در چمپیونزلیگ به صورت تک بازی برگزار می شود و به همین خاطر غیبت هر بازیکنی می تواند یک دردسر و نگرانی بزرگ برای تیمش باشد.  بازی ناپولی و بارسلونا در روز هجدهم مرداد برگزار می شود که برنده این بازی باید به مصاف برنده چلسی و بایرن مونیخ برود که باواریایی ها با برد پرگل در دور رفت در استمفوردبریج، حضور خود در یک چهارم نهایی را تقریبا نهایی کرده اند.

از سویی کلمنت لنگله، جوردی آلبا، جونیور فیرپو، سرجی روبرتو و ایوان راکیتیچ نیز یک کارته هستند که البته فاصله شان تا محرومیت زیاد است چرا که باید در ادامه چمپیونزلیگ حداقل دو کارت زرد دریافت کنند.
4125