اعلام ترکیب یوونتوس و اودینزه؛ رونالدو به دنبال قهرمانی

اعلام ترکیب یوونتوس و اودینزه؛ رونالدو به دنبال قهرمانی

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس برای بازی هفته 35 سری آ اعلام شد. تورینی ها اگر امشب پیروز شوند می توانند قهرمانی لیگ ایتالیا را در فاصله سه هفته به پایان جشن بگیرند و خیال خود را راحت کنند و بعد از آن تمرکز خود را روی بازی برگشت با لیون در لیگ قهرمانان اروپا بگذارند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با این ترکیب در مقابل اودینزه وارد میدان شده است: شزنی، دنیلو، روگانی، دلیخت، الکس ساندرو، بنتانکور، رمزی، رابیو، رونالدو، برناردسکی و دیبالا.

ترکیب اودینزه نیز در بازی امشب بدین ترتیب خواهد بود: موسو، بکائو، اکونگ، نوی تینک، تر اوست، فوفانا، دی پل، سما، زیگلار، اوکاکا و نستوروفسکی.

رونالدو که چهار گل تا کفش طلای سال 2020 فاصله دارد امشب قطعا کوهی از انگیزه خواهد بود. او در کنار زوج محبوبش دیبالا بازی می کند و قطعا با هدف کسب سه امتیاز و نهایی کردن قهرمانی می شود و البته در کنارش به دنبال گلزنی خواهد بود تا بتواند کفش طلا را از لواندوفسکی برباید. از سویی دیگر هیگواین که بازیهای خوبی داشت، امشب حضور ندارد و در نقطه مقابل نیز اودینزه در تلاش است تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و می خواهد قهرمانی یووه را به تاخیر بیاندازد. به هر صورت باید دید که آیا امشب یووه به آخرین قهرمان لیگ های بزرگ اروپا تبدیل می شود یا نه.

4125