ضرر میلیونی و شدید هافبک منچستریونایتد از رستوران داری

ضرر میلیونی و شدید هافبک منچستریونایتد از رستوران داری

خبرگزاری فوتبالی - فوتبالیست ها درامد بالایی دارند و برای این که سرمایه خود را از دست ندهند ترجیح می دهند که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کنند اما خیلی از اوقات ممکن است که این سرمایه گذاری شکست بخورد. در همین راستا خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد به محض حضور در اولدترافورد یک رستوران جدید افتتاح کند اما به نظر می رسد که سرمایه گذاری برای این رستوران موفق نبود.

به گزارش فوتبالی، ماتا هزینه های تاسیس این رستوران را پرداخت و مدیریت آن را به پدرش سپرد. طراحی این رستوران بر مبنای تلفیق سنت و مدرنیته بود تا هم اسپانیایی ها و هم انگلیسی ها از ان استقبال کنند. خیلی از فوتبالیست ها و شخصیت های مشهور نظیر ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا به این رستوران رفتند. 

اما حساب های مالی این رستوران نشان می دهد که سرمایه گذاری ماتا کاملا ورشکسته بوده است. این رستوران در سالهای 2017 و 2018 بیش از یک میلیون یورو ضرر داده است. در حقیقت ضرر سال اول 651 هزار یورو بوده و ضرر سال دوم 847 هزار یورو.  مسئله ای که ماتا و پدرش را نگران کرد. البته ماتا با وجود سرمایه گذاری شکست خورده همچنان برنامه ای برای خروج از صنعت رستوران داری ندارد. البته نکته جالب این جاست که نظرات در مورد این رستوران در نظرسنجی های اینترنتی خیلی مثبت است و مشخص نیست که چرا ضرر  مالی رستوران ماتا بیش از درآمدهایش است.

4125