نوری: امیدوارم تکلیف بازی با استقلال زودتر مشخص شود

نوری: امیدوارم تکلیف بازی با استقلال زودتر مشخص شود

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: امیدوارم تکلیف بازی معوقه ما با استقلال زودتر مشخص شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد نوری در خصوص شرایط تیم پارس جنوبی اظهار داشت: پرسپولیس در چند ساله نتایج خوبی کسب کرده که همراه با قهرمانی بوده و امسال هم در آستانه قهرمانی قرار دارد؛ امیدوارم در بقیه راه موفق باشد. فکر می‌کنم بعد از شروع مجدد لیگ ما نتایج خوبی کسب کردیم و با مشکلاتی که در این مدت در تیم ما بوده نتایج ما نتایج بدی نبوده؛ امیدوارم تکلیف بازی با استقلال زودتر مشخص شود.

وی افزود: باید از زحمات مربیان قبلی که در تیم فعالیت داشتند تشکر کنیم. تیم ما امسال نسبت به سال قبل در شرایط بدتری قرار داشت؛ مدت‌ها مدیرعامل و هیئت مدیره نداشتیم و بازیکنان در بلاتکلیفی قرار داشتند، اما الان مقداری وضعیت با ثبات‌تر شده و با آمدن پورموسوی در تیم روح تازه‌ای به بازیکن تزریق شده است. امیدوارم و به طور قطع ما در لیگ برتر باقی می‌مانیم و هدف ما همین است. بچه‌ها هم قسم شدند که این کار بزرگ به سرانجام برسانیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: رقابت سخت و سنگینی در بالای جدول وجود دارد؛ در پایین جدول هم همینطور است و باید در هفته‌های باقیمانده با تمرکز بالا مقابل حریفان بازی کنیم. یک بازی عقب افتاده هم داریم و شانس ما نسبت به بقیه تیم‌های پایین جدول برای ماندن بیشتر است. اگر روی بازی‌های خودمان دقت و تمرکز نداشته باشیم ضرر می‌کنیم. خوشبختانه جواب تست‌های ما منفی بوده و به فکر بازی مقابل پیکان که در هفته‌های اخیر روند خوبی با ویسی داشته‌اند، هستیم. به نوعی این دیدار برای ما و تیم حریف بازی ۶ امتیازی است و نباید حریف را دست کم بگیریم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: آنها در زمین خودشان میزبان هستند و مهاجمین خطرناکی دارند؛ ما هم بازیکنان خوبی داریم و تیم دست پا بسته‌ای نخواهیم بود، چون دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در پایان یادآوری کنم. امیدوارم مسولان تیم و استان توجه و حمایت بیشتری از تیم صورت دهند.

6641