واکنش سازمان لیگ به غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در کنفرانس‌های خبری: به کمیته انضباطی گزارش داده ایم

واکنش سازمان لیگ به غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در کنفرانس‌های خبری: به کمیته انضباطی گزارش داده ایم

خبرگزاری فوتبالی- مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در گروه واتساپی که برای سردبیران و خبرنگاران رسانه های مختلف درست شده تا محتواها را از سازمان لیگ بگیرند در یک ویس یک دقیقه ای گفت: به کمیته انضباطی نامه زدیم تا طبق قانون با سرمربیانی که در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شوند، برخورد کند. 

به گزارش فوتبالی، حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در کنفرانس‌های خبری، اظهار داشت: متأسفانه برخی سرمربیان نه در کنفرانس خبری قبل از بازی و نه در کنفرانس بعد از بازی حاضر نمی‌شوند یا دستیاران خود را به نشست‌های خبری می‌فرستند که این بی احترامی به اهالی رسانه و سازمان لیگ و برگزارکنندگان مسابقات است.

وی در پایان در خصوص اقدام سازمان لیگ در این ارتباط، تصریح کرد: به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه زدیم تا طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب برخورد شود.

چندین و چند سرمربی در کنفرانس های مطبوعاتی حاضر نمی شوند که فرهاد مجیدی شاخص ترین چهره این سرمربیان است. او مجید نامجومطلق را به جای خودش به کنفرانس های قبل و بعد از بازیها می فرستد. یحیی گل محمدی هم چند باری حمید مطهری را به جای خودش به کنفرانس های قبل از بازی فرستاده است.

6641