ریکاوری مدرن خطیبی برای بازی حساس در بابل

ریکاوری مدرن خطیبی برای بازی حساس در بابل

خبرگزاری فوتبالی-مربی تیم فوتبال آلومینیوم این روزها در فکر بازگرداندن تیمش به روند نتیجه گیری است تا در چهارهفته پایانی بتواند یکی از مجوزهای صعود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،رسول خطیبی از دی ماه 98 که ناگهانی از ماشین سازی جدا شده و هدایت آلومینیوم اراک را به دست گرفت توانست نتایج خوبی با این تیم در لیگ یک بگیرد و این تیم را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر کند. بعد از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا نیز آلومینیوم با خطیبی نتایج خوبی گرفت و دو برد برابر شهرداری تبریز و قشقایی کسب کرد اما در دو هفته بعدی دو بار شکست خورد تا فعلا پایین تر از مس رفسنجان و مس کرمان قرار بگیرد.


شکست برابر هوادار با گل دقیقه 97 و متعاقب آن باخت برابر آرمان گهر باعث شد تا آلومینیوم علاوه براینکه باید در چهار بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیرد همچنین باید منتظر لغزش مس کرمان باشد. 


با این وجود رقابت های لیگ یک آنقدر سخت هست که آلومینیوم امیدوار باشد که اگر بتواند خودش امتیازات کامل را بگیرد بتواند یکی از صعود کننده ها باشد. در سال های گذشته در هفته آخر اتفاقات غیرمنتظره کم نیفتاده است.


خطیبی روز شنبه باید تیمش را در یک بازی دشوار در بابل به مصاف رایکا بفرستد. او انگار علاوه بر اینکه سعی دارد برای این بازی تیمش را بعد از بازی سخت هفته گذشته از نظر فیزیکی و روحی ریکاوری کند ، خودش هم یک ریکاوری حسابی انجام بدهد. 


 در این عکس او را می بینیم که با دستگاه هایی که خودش می گوید یک دستگاه ریکاوری مدرن است در حال بازیابی فیزیکی است. خطیبی می گوید که آلومینیوم اولین تیمی در ایران است که این دستگاه های مدرن ریکاوری را خریداری کرده است.

7575