داوید ویا و اتهام تجاوز؛ ویا: شکایت می‌کنم، دروغ است!

داوید ویا و اتهام تجاوز؛ ویا: شکایت می‌کنم، دروغ است!

خبرگزاری فوتبالی – مسئولین باشگاه نیویورک سیتی اعلام کرده‌اند روز چهارشنبه، عوامل این تیم مورد تحقیقات درباره اتهام تجاوز داوید ویا به یک نفر، قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، یکی از کارمندان سابق تیم نیویورک سیتی ادعا کرده داوید ویا به او تجاوز کرده اما ویا این ادعا را کاملا دروغ خوانده است.
باشگاه نیویورک سیتی در همین راستا در بیانیه ای اعلام کرده:
«باشگاه نیویورک سیتی از اتهامات یکی از اعضای سابق باشگاه در شبکه های اجتماعی باخبر شده است. ما این مسئله را جدی می‌گیریم و هیچ اذیت و آزاری در هر زمینه، در سازمان را تحمل نمی‌کنیم و بلافاصله تحقیقاتمان را آغاز کرده‌ایم.»

شخصی که این ادعا را انجام داده اسکایلار نام دارد و در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده داوید ویا به او آزار رسانده است. اسکایلار نوشته: من به ندرت بدون اینکه او من را مورد آزار قرار بدهد بیرون می‌رفتم.اسکایلار با بیان اینکه مسئولان باشگاه فکر می‌کردند تمام این‌ها شوخی است در ادامه گفته: زنان شجاعی که داستانشان را اینگونه بند فریاد می‌زنند قهرمانان من هستند.

داوید ویلا در این زمینه با کذب خواندن اداعای مطرح شده گفته: من درباره اتهامات مطرح شده به شدت اعتراض دارم. این ادعا کاملا دروغ است و من آن را تکذیب می‌کنم. تیم قانونی ما در حال بررسی این ادعاهای دروغ است. من از رسانه‌های می‌خواهیم تا به حق «فرض معصومیت» من در این موضوع احترام بگذارند.

ویا در سال ۲۰۱۵ به نیویورک سیتی پیوست اما در سال ۲۰۱۸ این تیم را ترک کرد و به ژاپن رفت تا در سال ۲۰۱۹ از فوتبال خداحافظی کند.

1101