اقدام زیبای هواداران آتالانتا؛ اهدای هزینه بلیت بازی مقابل والنسیا به بیمارستان

اقدام زیبای هواداران آتالانتا؛ اهدای هزینه بلیت بازی مقابل والنسیا به بیمارستان

خبرگزاری فوتبالی – هواداران تیفوسی تیم آتالانتا ۶۰ هزار یورو به یک بیمارستان محلی کمک کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم آتالانتا دیدار رفت خود مقابل والنسیا را مقابل چشمان هواداران خود در ورزشگاه سن سیرو برگزار کرد اما به دلیل شیوع کرونا دیدار برگشت پشت درهای بسته برگزار شد. به همین دلیل باشگاه آتالانتا پول بلیت و سفر تمام هوادارانی که برای حمایت از تیم مقابل والنسیا می‌‌خواستند به این شهر سفر کنند را به آن‌ها برگرداند اما ۱۲۰۰ نفر از آن تعداد تصمیم گرفتند پولشان را به بیمارستان محلی پاپا جیووانی بیست و سوم در برگامو بپردازند. این مبلغ روز گذشته در پی ملاقات هواداران متعصب آتالانتا با مسئولین بیمارستان، به آن‌ها اهدا شد. هوادران آتالانتا یک تی‌شرت هم طراحی کرده‌اند که عواید فروش آن صرف خرید یک آمبولانس برای بیمارستان شود.

برگامو یکی از شهر‌هایی بود که به شدت با بیماری کرونا درگیر شده بود و عکس‌های ناراحت‌ کننده‌ای از درگیری با این بیماری در فضای مجازی منتشر شد.

ماریا بئاتریس، رئيس بیمارستان فوق به لا ریپابلیکا گفته: لحظه دیدار با هواداران بسیار لحظه دوست داشتنی بود. درباره تراژدی اخیر صحبت کردیم که با کار گروهی توانستیم از آن عبور کنیم. ما در بیمارستان با هواداران هم تعامل خوبی داشتیم و پس از آن‌چه که پشت سر گذاشتیم حالا قوی‌تر شده‌ایم.

1101