مثلث یاغی ها علیه تبریزی ها

مثلث یاغی ها علیه تبریزی ها

خبر گزاری فوتبالی-احمد موسوی، احمد زنده روح و مهرداد بایرامی یه بازیکنی است که مقابل تیم سابق خود به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،ماشین سازی تبریز میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. گل گهری که بعد از یک برد پر گل مقابل شاهین راهی تبریز شده است و ماشین سازی نیز ذوب آهن را در اصفهان شکست داد و این دیدار میتواند جایگاه ماشین سازی را بعنوان یک میانه جدولی تثبیت کند و گل گهر نیز میتواند با یک برد تا سه پله صعود کرده و منطقه خطر را برای خود نرم تر کند.

گل گهر در این دیدار سخت سه بازیکن سابق ماشین سازی را در اختیار خواهد داشت که هر کدام برای این دیدار انگیزه های زیادی دارند و برای آغاز این دیدار لحظه شماری میکنند.



سید احمد موسوی

موسوی بدون اغراق ستاره ماشین سازی بود که راهی تراکتور شد ولی در تراکتور آنچنان که باید نتوانست همان موسوی ماشین سازی باشد تا اینکه در نیم فصل رضایت او برای گل گهر صادر شد و او راهی سیرجان شد. موسوی در دیدار گذشته یک پاس گل داد و برای این دیدار نیز انگیزه های بالایی دارد و به نوعی میخواهد خود را برای تراکتوری ها اثبات کند. موسوی به رغم جدایی از تراکتور خانه خود در تبریز را تحویل نداد و در تعطیلات کرونایی نیز خود را در تبریز قرنطینه کرده بود که همین موضوع بعنوان سیگنال های تمایل به بازگشت این بازیکن به فوتبال تبریز باشد.

احمد زنده روح

زنده روح در نیم فصل اول هفت گل برای ماشین سازی به ثمر رساند و بعنوان بهترین گلزن ماشین سازی و برترین هافبک گلزن لیگ در نیم فصل اول بود که او نیز راهی گل گهر شد و رضایت نامه سنگینی نیز از طرف گل گهری ها پرداخت شد. احمد در نیم فصل دوم برخلاف روزهای در تبریز بودن گلزنی نکرده است ولی یکی از خوب های گل گهر بود که مقابل شاهین نیز پایش به گل باز شد و خود را به جمع هشت گله های جدول گلزنان رساند و باید دید او که در تبریز برای ماشین خوب گل میزد در این دیدار نیز میتواند اینبار به ماشین گل بزند. 

مهرداد بایرامی

مهرداد را بیشتر با گسترش فولاد (ماشین سابق) به یاد داریم. پسرک لاغر اندامی که خوب گلزنی می کرد و با سامان نریمان جهان زوج خطرناکی را تشکیل داده بودند. این دو با رسول خطیبی راهی تراکتور شدند ولی جدایی خطیبی پایان درخشش این دو در تراکتور بود تا از این تیم جدا شوند. مهرداد بعدها در ماشین سازی نیز به میدان رفت ولی آن گلزن همیشگی نبود ولی یادمان باشد که در ماشین سازی و در نبود هافبک از او بعنوان هافبک وسط استفاده می شد تا اینکه فصل گذشته گلزنی های او در تبریز جنجالی شد. مهرداد فصل گذشته در دیدار جنجالی نساجی و تراکتور، دو گل به تراکتور به فروزان زد و یک جنجال تاریخی برپا شد و اکنون او دوباره در تبریز است و باید دید پای او به گلزنی بازخواهد شد یا خیر. 

7575