کونته: جایگاه دوم برای بازنده هاست و برایم اهمیتی ندارد

کونته: جایگاه دوم برای بازنده هاست و برایم اهمیتی ندارد

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فیورنتینا، معتقد است که از این تساوی نباید ناراحت شد.

به گزارش فوتبالی، کونته به اسکای اسپورت ایتالیا گفت :" بازی خوبی بود، ما به خوبی پاس‌کاری کردیم و حرکاتمان مناسب بود اما هنگام زدنِ ضربه‌ی آخر بد شانس بودیم. نمی‌توانم از بازیکنانم شکایتی داشته باشم، فیورنتینا به خاطر عملکرد دفاعیِ خوبش سزاوار تحسین است. وقتی امتیاز از دست می‌دهید، چیزی اشتباه پیش می‌رود. هر بازی یک آزمایش برای اثبات پیشرفتِ ماست. به نظرم این تیم به جز کسب سهمیه‌ی چمپیونزلیگ به چیزی که واقعا شایستگی‌اش را داشته، نرسیده است."

کونته درمورد اینکه آتلانتا جایگاه دوم را از اینتر گرفت، گفت:" جایگاه دوم از نظر من بی معنی است، چرا که آن جایگاه فقط برای بازندگان است. برخی این را مهم می‌دانند و برای آن تلاش می‌کنند. اما من نمی‌خواهم بازیکنانم این‌گونه باشند."

مربی ایتالیایی در مورد نیمکت نشینی لائوتارو مارتینز و علاقه‌ای که بارسلونا نسبت به او دارد گفت:" ما در مورد یک جوان 22 ساله صحبت می‌کنیم که در فصل گذشته واقعا بازی نکرده است. او راهی طولانی پیش‌رو دارد، روندِ رشدی که باید طی کند. لائوتارو هنوز یک بازیکن کامل نیست. شایعاتی که پیرامونِ او وجود دارد، توهینی به ذکاوتِ اوست و تلاشی برای ایجادِ مشکل، که او به فکرِ باشگاهِ دیگری است."

1470