منچستریونایتد به جمع مشتریانِ هافبک یوونتوس پیوست

منچستریونایتد به جمع مشتریانِ هافبک یوونتوس پیوست

خبرگزاری فوتبالی - به نقل از کالچو مرکاتو، سه باشگاهِ انگلیسیِ اورتون، نیوکاسل و منچستریونایتد به دنبال جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، هستند که در این میان شانس شیاطین سرخ برای خرید این بازیکن بیشتر است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک که در تابستان گذشته از پاریسن ژرمن به یوونتوس پیوسته بود، در مجموعِ 25 بازی برای بیانکونری، فقط 1 گل به ثمر رساند و جدایی او از باشگاه ایتالیایی محتمل به نظر می‌رسد. یوونتوس می‌تواند در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای آدرین رابیو، این بازیکن را با قیمت خوبی به فروش برساند. رابیو در تفکرات مائوریسو ساری جایگاه چندانی ندارد و این مربی ایتالیایی بازیکنی نظیرِ میرالم پیانیچ را به او ترجیح می‌دهد. همچنین لیگ برتر انگلیس می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای ادامه‌ی فوتبالِ آدرین رابیو باشد و این بازیکن 25 ساله می‌تواند در فوتبالِ انگلیس جایگاه بهتری پیدا کند و پیشرفتِ بیشتری داشته باشد. رابیو از سال 2016 به تیم ملی فرانسه دعوت می‌شود، اما فقط 6 بار با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

باشگاه دیگری که به جذب رابیو علاقه‌ نشان داده، اورتونِ تحت هدایت کارلو آنچلوتی است. هر چند که بعید به نظر می‌رسد در صورت تمایل جدی منچستریونایتد برای خرید آدرین رابیو، باشگاهی مثل اورتون شانسی برای رقابت با شیاطین سرخ داشته باشد.

1470