اسکارونی: از داشتن پیولی خوشحالم، او یک جنتلمن واقعی است

اسکارونی: از داشتن پیولی خوشحالم، او یک جنتلمن واقعی است

خبرگزاری فوتبالی - پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان، تمدید قرارداد باشگاه میلان با استفانو پیولی را مورد تمجید قرار داد و این ثبات را برای باشگاه مفید قلمداد کرد.

به گزارش فوتبالی، خبر تمدید قرار داد استفانو پیولی با میلان این روز ها تبدیل به مهم‌ترین خبرِ فوتبال ایتالیا شده است. به خصوص اینکه شایعات زیادی پیرامون مذاکرات باشگاه میلان با رالف رانگنیک وجود داشت.

قرار داد پیولی تا ماه ژوئن سال 2022 تمدید شده است. اسکارونی در یک پیام ویدئویی در وب‌سایت رسمی باشگاه میلان گفت :" از داشتن پیولی بسیار خوشحالم، او برای ما مفید است. فعالیت و جوانی را به میلان تزریق می‌کند. کمی ثبات برای ما خوب است. من افراد زیادی را می‌شناسم که با پیولی در فیورنتینا، لاتزیو و پارما کار کرده‌اند و همه‌‌ی آن‌ها با احترام درباره‌ی او صحبت می‌کنند. این بدان معناست که او توانسته در سری آ، اعتبار و احترام کسب کند. پیولی را یک جنتلمن واقعی می‌دانم. او در مهم‌ترین دوره‌ی فصل، وقتی که به نظر می‌رسید قرار است جایگزین شود به این شکل رفتار کرد. او هیچ صحبتی در این باره نکرد و روی کارِ خود متمرکز شد. این اثباتِ این قضیه است که همه‌ی ما با نگه داشتنِ پیولی یک انتخاب عالی کرده‌ایم."

اسکارونی درباره‌ی تغییرات مداوم و عدم ثباتی که میلان در این سال‌ها شاهد آن بوده گفت :" داشتنِ تیمی که در سطحِ ورزشی تثبیت شده است به ما این امکان را می‌دهد تا مواردِ دیگری را که برای میلان در آینده مهم هستند بررسی کنیم. اولِ از همه‌ی این موارد استادیوم قرار دارد. بدونِ داشتنِ ورزشگاه مدرن و کارآمد، آینده‌ی میلان دشوار تر خواهد بود. سپس اسپانسر ها وجود دارند که ما باید گردش مالی باشگاه را مثبت کنیم. پس بنابراین سه عنصر وجود دارد و مهم‌ترینِ آن‌ها بحثِ ورزشی است و من خوشحالم که پیولی را حداقل تا دو سال دیگر در این باشگاه داریم. من انتظار پیشرفت داشتم. ما بازی های خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم. تیمی داریم که خوب و زیبا بازی می‌کند و از آن لذت می‌برد."

پائولو اسکارونی درباره‌ی پیروزی 4 بر 2 میلان مقابل یوونتوس گفت :" بازی مقابل یوونتوس را دوست داشتم. به خصوص اینکه اتفاقی برعکس بازی با اینتر در آن اتفاق افتاد. این پیروزی به کاهش دردی که از باخت در دربی احساس می‌کردم، کمک کرد."

1470