اینتر 0-0 فیورنتینا؛ آماده برای جشن قهرمانی یوونتوس

اینتر 0-0 فیورنتینا؛ آماده برای جشن قهرمانی یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با توقف مقابل فیورنتینا در رده سوم لیگ ایتالیا قرار گرفت و البته راه را برای قهرمانی یوونتوس باز کرد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس اگر امشب در خانه اودینزه پیروز شود، در فاصله سه بازی به پایان لیگ ایتالیا قهرمانی خود را نهایی خواهد کرد و ادامه مسابقات لیگ ایتالیا برایشان حالت تشریفاتی خواهد داشت. 

اینتر که پس از قرنطینه به شدت پرفراز و نشیب بوده به تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا رضایت داد و حالا یوونتوس با رضایت از نتایج این هفته می تواند آماده برگزاری جشن قهرمانی باشد و امسال نیز آنها عملا بدون رقیب می توانند قهرمان شوند. در حقیقت یووه از چهار بازی بعدی خود فقط به سه امتیاز نیاز دارد که پیروزی مقابل اودینزه برای قهرمانی کفایت خواهد کرد.

در دیگر بازیهای لیگ ایتالیا نیز رم با نتیجه شش بر یک مقابل اسپال پیروز شد. جالوروسی ها همچنان امید بسیار بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند هر چند که حضور انها در لیگ اروپا قطعی شده است و در کنار میلان و ناپولی قطعا در این مسابقات حاضر خواهند بود. رم با این پیروزی با یک پله صعود بالاتر از میلان قرار گرفت و پنجم شد.به هر صورت دوستداران فوتبال ایتالیا پنجشنبه شب به تماشای بازی یووه و اودینزه خواهند نشست تا شاید جشن قهرمانی را ببینند.

4125