تیم بدترین خریدهای فصل لالیگا با حضور گریزمان، یوویچ و فلیکس

تیم بدترین خریدهای فصل لالیگا با حضور گریزمان، یوویچ و فلیکس

خبرگزاری فوتبالی - آنتوان گریزمن و جونیور فیرپو از بارسلونا در لیست بدترین خریدهای فصل لالیگا از مارکا قرار گرفتند هر چند که ادن هازارد در نهایت جایی در این لیست ندارد.

به گزارش فوتبالیف مارکا تیم بدترین خریدهای فصل لالیگا را با سیستم 3-4-3 مشخص کرد. آنتوان گریزمان که با 120 میلیون یورو از بارسلونا به اتلتیکو پیوست در کنار ژائو فلیکس که با 127 میلیون یورو به گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو تبدیل شد، سرشناس ترین ستارگانی هستند که در لیست هستند چرا که به نظر می رسد نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

گریزمان 29 ساله نتوانست با بازی در کنار لیونل مسی در ترکیب بارسلونا کنار بیاید. او چند بازی خوب داشت اما برای مهاجمی نظیر او ثبت فقط 9 گل در 35 بازی در لالیگا آمار بسیار ضعیفی به شمار می رود. در حال حاضر شایعاتی در مورد احتمال فروش این مهاجم در تابستان هم مطرح است. در مورد ژائو می توان گفت که هنوز 20 سال سن دارد و زمان برایش وجود دارد اما پدیده پرتغالی با انتظارات بسیاری به اتلتیکو آمد اما در 27 بازی خود فقط شش گل به ثمر رساند. البته غیبت هازارد در این ترکیب عجیب به نظر می رسد. ادن به علت حجم بالای مصدومیت های فقط شانزده بازی در رئال داشت که یک گل زد. از سویی لوکا یوویچ مهاجم صرب به نمایندگی از رئال در این ترکیب حضور دارد. این مهاجم امسال فقط دو گل به ثمر رساند که برای بازیکنی که با 60 میلیون یورو از آینتراخت به رئال مادرید پیوست، آمار ضعیفی است.

تیم بدترین خریدهای فصل لالیگا از نگاه مارکا بدین شرح است: سیلسن از والنسیا، کوریا از والنسیا، کالرو از اسپانیول، فیرپو از بارسلونا، رونی لوپز از سویا، دنیس سوارز از سلتاویگو، ماتیاس وارگاس از اسپانیول، ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید، گریزمان از بارسلونا، لوکا یوویچ از رئال مادرید و بورخا ایگلسیاس از بتیس.

4125