لیورپول 5-3 چلسی؛ جشنواره گل در شب جشن سرخ ها

لیورپول 5-3 چلسی؛ جشنواره گل در شب جشن سرخ ها

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول در شبی که قصد گرفتن جشن قهرمانی لیگ برتر انگلیس را داشت، یک جشنواره گل مقابل چلسی به راه انداخت و بازی دو تیم با نتیجه پنج بر سه به سود سرخ ها به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، لیورپول و چلسی در آنفیلد بدون تماشاگر، یک مسابقه جذاب و تماشایی را داشتند. نبی کیتا، الکساندر آرنولد، فاینالدوم، فیرمینو و اوکسلاد چمبرلین گلهای لیورپول را به ثمر رساندند در حالی که پولیشیچ، ژیرو و ابراهام برای چلسی گلزنی کردند. 

لیورپول که مدتهاست قهرمانی خود را قطعی کرده فقط برای لذت بردن از فوتبال و سرگرم کردن هوادارانش بازی می کند در حالی که این بازی در جدول برای چلسی خیلی مهم بود. تیم لمپارد اگر امشب برنده می شد، سهمیه چمپیونزلیگ خود را قطعی می کرد اما در حال حاضر باید در هفته آینده محتاط باشد و حداقل یک امتیاز بگیرد تا به اروپا برسد. تیم لمپارد البته در فینال جام حذفی در روز یازدهم مرداد نیز حضور خواهد داشت و باید بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ را داشته باشد که البته با شکست سنگین دور رفت بعید است که در اروپا شانسی داشته باشند مگر آن که معجزه ای غیرممکن در فوتبال رخ بدهد. به هر صورت لیورپول با 96 امتیاز حالا یک بازی تا پایان لیگ انگلیس دارد تا فصل جادویی خود را به اتمام برساند.

4125