مدیر اینتر: به‌دنبال نگه داشتنِ الکسیس هستیم/ برای لوتارو عجله نداریم

مدیر اینتر: به‌دنبال نگه داشتنِ الکسیس هستیم/ برای لوتارو عجله نداریم

خبرگزاری فوتبالی - جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، هرگونه مذاکره و توافق با فدریکو کیه‌زا، ستاره‌ی فیورنتینا را رد می‌کند و می‌گوید هیچ عجله‌ای برای لائوتارو مارتینز ندارد.

به گزارش فوتبالی، ماروتا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت :" اینتر در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و این چیزی است که باعث افتخار ما می‌شود. اکنون زمانِ این است که با رویکردی مثبت، ایراداتِ خود را برطرف کنیم."

مدیر اینتر میلان درباره‌ی آینده‌ی الکسیس سانچز و لائوتارو مارتینز گفت :" ما با منچستر یونایتد ارتباط برقرار کردیم تا ببینیم که آیا می‌توانیم قرارداد قرضی الکسیس سانچز را تمدید کنیم یا خیر. ما در مورد تمدید قرارداد با بسیاری از بازیکنان، مهم‌تر از همه جوانانی که می‌خواهیم به طور طولانی مدت با آن‌ها کار کنیم در حال بحث هستیم. با آرامش و بدون عجله آن را انجام می‌دهیم چرا که اعتماد وجود دارد. لائوتارو از پوشیدن این پیراهن خوشحال است و ما در لحظه‌ی مناسب، آینده را ارزیابی خواهیم کرد."

ماروتا در مورد فدریکو کیه‌زا، وینگر فیورنتینا که شایعاتِ زیادی پیرامونِ علاقه‌مندیِ اینتر به او وجود دارد، گفت:" کیه‌زا در حال حاضر بازیکن فیورنتیناست و ممکن است فصل بعد هم بازیکن فیورنتینا باشد، این به آن‌ها بستگی دارد. اطمینان می‌دهم که هیچ مذاکره و توافقی صورت نگرفته است. ما به فیورنتینا و آن بازیکن احترام می‌گذاریم."

1470