لیست خرید ساری برای یوونتوس مشخص شد؛ از میلیک تا زانیولو و کیه‌زا

لیست خرید ساری برای یوونتوس مشخص شد؛ از میلیک تا زانیولو و کیه‌زا

خبرگزاری فوتبالی - مثل هر تابستان دیگری، یکی از تیم هایی که می تواند پنجره نقل و انتقالات تابستانی را داغ کند، یوونتوس است. در این فصل مائوریزیو ساری کنترل کامل را روی نقل و انتقالات خواهد داشت چرا که در تابستان قبلی دیر به تورین رفت و زیاد نقشی در نقل و انتقالات نداشت. 

به گزارش فوتبالی، مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که جدایی گونزالو هیگواین  از یوونتوس قطعی است. تورینی ها در تلاش هستند تا جانشینی برای ال پیپیتا پیدا کنند. گزینه محبوب ساری، فدریکو کیه زا است، بازیکنی ملی پوش و جوان که آینده درخشانی دارد. مشکل این جاست که فیورنتینا مبلغ بالایی برای فروش وی می خواهد و از سویی اینتر و چند باشگاه اروپایی هم به دنبال جذب وی هستند. گزینه دیگر که خریدنش آسان تر است، میلیک مهاجم لهستانی است که به علت مصدومیت ها فصل خوبی نداشته و گزینه ارزان تری است و از سویی می تواند به این که زیر سایه کریستیانو رونالدو باشد، عادت کند.

یوونتوس گزینه های دیگری را هم مورد نظر دارد : الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال که البته خرید وی چندان آسان نیست، به خصوص اگر اوبامیانگ از تیم لندنی برود. رائول خیمنز که ماندنش در ولورهمپتون نامشخص است هم یکی دیگر از گزینه هاست.

البته ساری برای خط هافبک هم لیست خرید مشخص کرده است : ژرژینیو که قبلا هم با ساری در ناپولی کار کرده است و در حال حاضر در چلسی توپ می زند یکی از گزینه هاست. نیکولو زانیولو از رم و ساندرو تونالی از برشیا گزینه های دیگر هستند.

4125