آذری: خواهیم ماند تا کار نیمه تمام را تمام کنیم

آذری: خواهیم ماند تا کار نیمه تمام را تمام کنیم

خبرگزاری فونبالی - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در جریان آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با ذوب آهن درباره آخرین وضعیت فولاد توضیحاتی را ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از  ورزش سه ، پس از شکست برابر پرسپولیس صدرنشین، شاگردان نکو هنوز در راه کسب سهمیه آسیایی هستند و امیدوارند بتوانند این سهمیه را از چنگ تیم‌های مدعی چون تراکتور، سپاهان، شهر خودرو و استقلال در بیاورند؛ سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان که امروز میهمان آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با ذوب آهن بود درباره آخرین وضعیت فولاد گپ و گفتی کوتاهی را انجام و ابتدا گفت: با توجه به بازی سنگینی که با پرسپولیس در تهران برگزار کردیم و با توجه به این‌که بازیکنان‌مان (آنهایی که کرونا نگرفتند و آنهایی که مبتلا شدند) دو چالش متفاوت را گذراندند و به هر دو گروه فشار آمد، اما بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم و پس از بازگشت از تهران، آقای نکونام تیم را تحت شرایط خاصی به اردو آورد و چهار جلسه تمرین خوب هم داشته‌ایم و امیدوارم فرداشب برابر ذوب آهن که یکی از قدرتمندترین و تاکتیکی ترین تیم‌های فوتبال ایران با داشتن بهترین بازیکنان حال حاضر بوده است، بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم.

وی درباره آسیایی شدن فولاد افزود: ما از روز اولی که به اهواز آمدیم، هدف‌مان را بزرگ ترسیم کردیم و تیم‌مان پتانسیل‌اش را داشت و کم کم از یک تیم معمولی به یک تیمی تبدیل می‌شود که حرف زیادی برای گفتن دارد؛ آقای نکونام و همکاران‌شان و بازیکنان‌مان تلاش زیادی کردند تا به اینجا رسیدیم اما هنوز به ایده‌آل مدنظرمان نرسیده‌ایم و باید خیلی تلاش کنیم اما بازیکنان‌مان فعل خواستن را به خوبی صرف کرده‌اند و تلاش زیادی را هم کادرفنی متحمل شده‌اند تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

آذری درباره حضور خودش و جواد نکونام در لیگ بیستم در کنار فولاد گفت: من فولاد را با مطالعه و با توجه به فضای حاکم، هواداران فوتبالی و مردم خونگرم خوزستان و شرایط اهواز انتخاب کردم و اینکه بخواهم شعارهای پوپولیستی بدهم نیست؛ حق الزحمه خوبی هم در اینجا داشت و من حرفه‌ای پول می‌گیرم و اینجا را درست انتخاب کردم و آقای نکونام با توجه به پتانسیل‌های خود فولاد را انتخاب کرد. یک سال خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم با توجه به اینکه فولاد حرف اول را در فوتبال ایران می‌زد، اما از این شرایط فاصله گرفته بود و همکاران خوبم که تیم با آنها قهرمان لیگ می‌شد رفته بودند. اما امروز در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی هستیم البته تا وقتی که قهرمان نشده‌ایم نمی‌توانیم با آن تیم مقایسه کنیم و فکر می‌کنم جای کار دارد تا بتوانیم قهرمان شویم. تا امروز صحبت‌هایی با آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان داشته‌ایم که تاکید بر حفظ کادر مدیریتی و فنی تیم است.

مدیرعامل در بخش پایانی صحبت های خود نیز افزود: جواد نکونام سه چهار پیشنهاد خیلی خوب داشت و برای من هم یکی دو باشگاه پیشنهاد دادند اما همه وجود را گذاشته‌ایم که بتوانیم فولاد را به سطح بالا برسانیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید چون خانواده‌ام اولویت ویژه‌ای دارند مشکلی نداشته باشند، با افتخار در فولاد خواهم ماند و من یک حرفه‌ای هستم که پول خوب می‌گیرم و کار می‌کنم تا بتوانم کار نیمه تمام خود را با آقای نکونام و بازیکنان تمام کنیم.

6968