صدای پای لورن بلان در حوالی نیوکمپ؛ ستین نزدیک به اخراج

صدای پای لورن بلان در حوالی نیوکمپ؛ ستین نزدیک به اخراج

خبرگزاری فوتبالی - بازیکنان بارسلونا تا چهارشنبه هفته آینده در تعطیلات خواهند بود و بعد از آن تمرینات را برای بازی برگشت با ناپولی در نیوکمپ در روز هجدهم مرداد آغاز خواهند کرد. در چنین شرایطی شایعات در مورد نیمکت بارسلونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، کیکه ستین سرمربی بارسلونا پس از جلسه با لیونل مسی سعی کرد که شرایط را آرام کند و ماندن مربی کانتابریایی تا لیگ قهرمانان اروپا نهایی شد اما خیلی بعید است که ستین فصل بعد هم روی نیمکت بارسا باشد. نشریه معتبر اکیپ روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که لورن بلان اصلی ترین گزینه جانشینی ستین است. در حقیقت در روزهای اخیر اخباری در مورد مذاکره بارسا با مربی سابق پی اس جی مطرح شده بود و حالا به نظر می رسد که این اخبار جدی تر شده اند.

در حقیقت بارسلونا چند هفته ایست که شرایط استخدام لورن بلان را دنبال می کند. این مربی فرانسوی به تازگی به حلقه موکلان ژرژ مندس، وکیل سرشناس پرتغالی ملحق شده و رابطه وکیل سمدو با بارسلونا هم خیلی خوب است. بلان به والنسیا هم پیشنهاد شده است. این مربی پیشنهاد فنرباغچه و یک باشگاه اماراتی را رد کرده چرا که می تواند به حضور در اروپا ادامه بدهد.

اکیپ البته در گزارش خود نوشته است که اریک آبیدال مدیر فنی فرانسوی بارسلونا از حامیان اصلی استخدام هموطنش بلان است. از سویی گفته می شود که این مربی مشکلی برای امضای قرارداد یک ساله ندارد و بار اضافه روی دوش تیم کاتالان نخواهد گذاشت.

4125