میلان با وکیل لوکا یوویچ و آنته ربیچ دیدار کرد

میلان با وکیل لوکا یوویچ و آنته ربیچ دیدار کرد

خبرگزاری فوتبالی - فالی رمضانی، که ایجنت لوکا یوویچ و آنته ربیچ است، با پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، مدیرانِ ورزشی میلان دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، آنته ربیچ دو فصل است که از باشگاه اینتراخت فرانکورت به طور قرضی در میلان حضور دارد اما هنوز توافقی برای حضورِ دائمیِ این ستاره‌ی کروات حاصل نشده است. میلان در تلاش است تا در این تابستان حضورِ آنته ربیچ در این باشگاه را دائمی کند. ربیچ در ترکیب این فصل میلان عملکرد خوبی داشته و 11 گل در سال 2020 به ثمر رسانده است. به گفته‌ی برخی رسانه ها، امروز وکیلِ ربیچ زمانی را با مالدینی و ماسارا گذرانده است. در حال حاضر پیچیدگی هایی در مورد آنته ربیچ وجود دارد چرا که باشگاه فیورنتینا 50 درصد از حق فروش این بازیکن را در اختیار دارد. ربیچ در سال 2018 از فیورنتینا به طور دائمی به اینتراخت فرانکفورت پیوسته بود.

با این حال، تنها موضوع مورد بحث باشگاهِ میلان آنته ربیچ نبوده است. آن‌ها به دنبال جذب لوکا یوویچ، مهاجم صرب رئال مادرید نیز هستند. یوویچ در اینتراخت فرانکفورت با ربیچ هم‌تیمی بوده است و زوج خوبی را تشکیل می‌دادند و اکنون احتمال هم‌بازی شدنِ مجدد آن‌ها در میلان وجود دارد. البته میلان تنها مشتری یوویچ نیست، ناپولی هم در تلاش برای جذب اوست.

به نظر می‌رسد با تمدید قرار داد پیولی، اشخاصی مانند پائولو مالدینی و ریکی ماسارا همچنان در این باشگاه صاحب قدرت باشند چرا که در صورت آمدن رالف رانگنیک، مدیران ورزشی این باشگاه برکنار می‌شدند.

1470