فرانک ریبری: اینتر در مسیر درستی قرار دارد

فرانک ریبری: اینتر در مسیر درستی قرار دارد

خبرگزاری فوتبالی - فرانک ریبری، وینگر فرانسوی فیورنتینا، معتقد است که باشگاه اینترمیلان در مسیر درستی قرار دارد اما به اندکی زمان نیاز دارد و مطمئنا کریستین اریکسن ارزش های خود را در سن سیرو به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، فرانک ریبری که تیمش امشب با اینتر روبرو خواهد شد، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در مورد نراتزوری گفت :" اینتر تیم بزرگی است که از بازیکنان فوق‌العاده‌ای تشکیل شده است. آن‌ها به تازگی مسیر خود را آغاز کرده‌اند و به زمان نیاز دارند اما به نظر می‌رسد که در مسیر صحیح قرار گرفته‌اند."

فرانک ریبری درمورد کریستین اریکسن، ستاره‌ی سابق تاتنهام که اکنون در اینتر اوضاع مطلوبی ندارد، گفت :" او تازه واردِ ایتالیا شده و نیاز به زمانی برای سازگاری داشت و به دلیل ویروس کرونا، مسابقات سه ماه تعلیق شد. فوتبال ایتالیا دشوار است اما کریستین اریکسن با گذشت زمان ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد."

گفتنی است که در حال حاضر اینترمیلان تحت هدایت آنتونیو کونته در جایگاه سوم جدول قرار دارد اما فیورنتینا فصل افتضاحی داشته و اکنون در جایگاه 12ام سری آ جای گرفته است. کریستین اریکسن که قبل از پیوستن به اینتر، 7 سال در تاتنهام توپ زده بود و در این تیم تبدیل به یک ستاره شده بود، با آمدن مورینیو به تاتنهام از این تیم جدا شد و اکنون در تفکرات آنتونیو کونته نیز جایگاهی ندارد.

1470