ریبری: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم/ در سطح تیم‌های بزرگ نیستیم

ریبری: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم/ در سطح تیم‌های بزرگ نیستیم

خبرگزاری فوتبالی - فرانک ریبری، وینگر 37 ساله‌ی فرانسوی، که در حال حاضر در فیورنتینا توپ می‌زند، می‌خواهد با این تیم جام کسب کند و فعلا به بازنشستگی فکر نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، فرانک ریبری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، گفت :" من از ابتدا تمرین می‌کنم و از آن لذت می‌برم و از کاری که می‌کنم خسته نیستم. برای من، فوتبال شغل و سرگرمیِ اشتیاق آوری است. خوب است که بتوانم برای هواداران فیورنتینا جامی به ارمغان بیاورم و از آن‌ها به خاطر محبتی که به من نشان داده‌اند تشکر کنم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانند به ورزشگاه برگردند."

وینگر فرانسوی درمورد آینده و بازنشستگی، گفت :" تا زمانی‌که میل و انگیزه‌ی لازم را داشته باشم و بدنم توانایی داشته باشد، ادامه خواهم داد. وقتی زمانش فرا برسد به آینده‌ی خود فکر خواهم کرد."

بازیکن سابق بایرن مونیخ درمورد شرایط فیورنتینا در فصل جاری، گفت :" می‌توانستیم بهتر کار کنیم. در حال حاضر ما در سطح تیم‌های بزرگ نیستیم. با جذب دو سه بازیکن فوق‌العاده و رشد بازیکنان جوان، می‌توانیم بهتر شویم."

گفتنی است که حضور ریبری در فیورنتینا حاشیه های زیادی را به همراه داشته است و حتی یک بار منزلِ او در شهر فلورانس ایتالیا مورد سرقت قرار گرفت. ریبری در تابستان 2019 پس از 12 سال حضور در بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست.

1470