پلیس انگلیس: لیورپول حق حضور در خیابان برای جشن قهرمانی را ندارد

پلیس انگلیس: لیورپول حق حضور در خیابان برای جشن قهرمانی را ندارد

خبرگزاری فوتبالی - پلیس انگلیس اعلام کرد که شایعات مربوط به حضور بازیکنان لیورپول در خیابان ها پس از اهدای جام قهرمانی برای برگزاری جشن با هواداران کذب است.
به گزارش فوتبالی، لیورپول امشب در آخرین بازی خانگی فصل خود به مصاف چلسی می رود و مراسم اهدای جام لیگ برتر به آنها نیز برگزار خواهد شد. لیورپول به انتظار ۳۰ ساله خود برای کسب جام قهرمانی پایان داد و جشن این پیروزی چند روز در مرسی ساید ادامه داشت. به هواداران گفته شده که این اتفاق نباید تکرار شود و پلیس اعلام کرده که شایعه حضور بازیکنان در خیابان‌های اطراف آنفیلد ۱۰۰ درصد غلط است. آنها در توییتی نوشتند: " شایعاتی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که مدعی شده تیم لیورپول امشب در بیرون از ورزشگاه حضور خواهد داشت. این اتفاق قطعا رخ نخواهد داد. تنها جایی که امشب می توان از آن جشن قهرمانی را دید تلویزیون است. لطفا به صحبت‌های مربیان و بازیکنان تیمتان توجه کنید. این چیزی است که آنها می خواهند. "

پیش از این یورگن کلوپ و بازیکنان لیورپول از هواداران خود خواسته بودند که از حضور در خیابان‌ها برای برگزاری جشن خودداری کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

                          
۱۸۱۱