پیش بازی ماشين سازی - گل‌گهر ؛ عملیات بقا در تبریز

پیش بازی ماشين سازی - گل‌گهر ؛ عملیات بقا در تبریز

خبرگزاری فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، ماشین سازی میزبان گل گهر خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، سبزقباها پس از 8 هفته طعم پیروزی را چشیدند و در یک بازی جنجالی، ذوب آهن را شکست دادند. رسول خطیبی پس از پیروزی مقابل استقلال در هفته شانزدهم از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد و ماشین سازی پس از آن با دو مربی دیگر از 24 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز به دست آورد تا هومن افاضلی به عنوان چهارمین سرمربی فصل تیم تبریزی انتخاب شود. اولین حضور افاضلی در ماشین سازی با برد همراه بود و با گرفتن این 3 امتياز، گام بلندی در جهت بقای این تیم در لیگ برتر برداشت. 

برد با سر آسیایی: گل گهر در روزی که نیاز مبرم به برد داشت توانست با نتیجه 4 بر دو شاهین را شکست داده و شرایط بهتری در جدول پیدا کند. گل گهر در حالی برابر شاهین بوشهر به میدان رفت که مجید جلالی سرمربی این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در این بازی روی نیمکت ننشست و مسئولیت اصلی برعهده مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو بود که چند روز قبل به کادرفنی گل گهر اضافه شد. گل گهر با وجود کسب این 3 امتياز همچنان در منطقه سقوط قرار دارد و برای بقا در لیگ باید روند امتیاز گیری خود را ادامه دهد. 

محرومان: عزیزی معبودی و قائم اسلامی خواه از ماشین سازی تبریز محرومان این دیدار هستند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: ماشین سازی در دیداری پر حاشیه با نتیجه 2_1 ذوب آهن را شکست داد و گل گهر هم در جدال قعر نشین‌ها، با نتیجه 4_2 مقابل شاهین به برتری رسید. 

نتیجه بازی رفت: گل گهر در بازی رفت موفق شد با تک گل مهرداد عبدی از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسد و نخستین برد فصل خود را به دست آورد. 

وضعیت در جدول‌: ماشین سازی با 27 امتیاز در رتبه دهم جدول‌ قرار دارد و گل گهر با 22 امتیاز، پانزدهم است. 

*پنجشنبه 2 مرداد 1399

ماشین سازی تبریز – گل‌گهر سیرجان ساعت 20:15

داور: علی صفایی 

کمک ها: حسن یوسفی- محمد علی پور متقی

4731