پیش بازی پیکان - پارس جنوبی جم؛ تقابل همکاران سابق

پیش بازی پیکان - پارس جنوبی جم؛ تقابل همکاران سابق

خبرگزاری فوتبالی- در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، دو تیم پیکان و پارس جنوبی به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، تیم های دوازدهم و چهاردهم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیکانِ 22 امتیازی تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گل گهر در خارج از منطقه سقوط قرار دارد و با کوچکترین لغزشی ممکن است دوباره به سقوط نزدیک شود. 

از طرفی پارس هم تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و در صورت امتیاز گیری تیم های پایین تر، ممکن است به منطقه قرمز نزدیک شود. 

چهره های ویژه: ویسی و پور موسوی. سرمربی و مربی تیم قهرمان استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم در این بازی باید برای بقای تیمشان رو به روی هم قرار بگیرند. ویسی و پورموسوی تاکنون پس از جدایی از استقلال خوزستان، چهار تقابل با یکدیگر داشته‌اند که سهم ویسی یک پیروزی بوده و سه تساوی میان استاد و شاگرد اتفاق افتاده است تا همچنان ویسی مقابل دستیار سابق خود شکست ناپذیر بماند و امیدوار است در دوئل پنجم این شکست ناپذیری خود را بتواند ادامه دهد.

نتیجه بازی هفته گذشته: پیکان مقابل سایپا به تساوی بدون گل دست یافت و پارس جنوبی با نتیجه 2_1 مقابل شهر خودرو به برتری رسید. 

نتیجه بازی رفت: در چارچوب هفته یازدهم، پارس جنوبی با نتیجه 3_1 مقابل پیکان به برتری رسید. 

وضعیت در جدول‌: پارسی ها با 24 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارند و پیکان با 22 امتیاز، چهاردهم است. 

*پنجشنبه 2 مرداد 1399

پیکان – پارس جنوبی جم ساعت 21:00

داور: کمیل غلامی 

کمک‌ها:  تورج عیوض محمدی – علی اکبر عظیم پور

4731