رونمایی رسمی از لباس آ اس رم برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ بستنی یخی!

رونمایی رسمی از لباس آ اس رم برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ بستنی یخی!

خبرگزاری فوتبالی – کمپانی نایک به طور رسمی از لباس اول تیم رم برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، لباس اول تیم رم هم مانند لباس بسیاری از تیم‌ها رونمایی شد. رمی‌ها امسال برای آخرین بار با البسه تولیدی نایک به زمین می‌روند زیرا قرارداد ۱۰ ساله آن‌ها با کمپانی نایک، امسال به طور توافقی فسخ شد و مشخص نیست رم برای فصل آینده با کدام کمپانی به توافق برسد.

لباس جدید رم با ادای احترامی به تیم قهرمان ۱۹۸۰ کوپا ایتالیا طراحی شده و  در آن از طراحی مشهور «بستنی یخی» استفاده شده است. این لقب به دلیل شباهت ترکیب رنگ آن با بستنی به این طرح اطلاق شده. ترکیب رنگی که توسط پیرو گراتون (طراح گرگ معروف لوگوی رم) طراحی شده.


این پیراهن با رنگ اصلی قرمز طراحی شده اما در قسمت زیر یقه و اطراف لوگو، از رنگ‌های قرمز کمرنگ، نارنجی و زرد استفاده شده است. چیزی که شبیه به طرح  لباس رم در دهه هشتاد است. رم در اواسط دهه هشتاد روزهایی خوبی داشت و حتی یک بار به فینال جام باشگاه‌های اروپا رسید.

لورنزو پلگرینی درباره این لباس گفته: بسیار زیباست که لباس جدید رم با الهام از طراحی‌های قدیمی و ریشه‌دار تهیه شده. پپوشیدن چنین لباسی که طرح مشهور روزهای گذشته باشگاه را دارد حس خوبی به بازیکنان و هواداران می‌دهد.

1101