برازیلیا: به بازگشت و خداحافظی در ایران فکر می‌کنم/قهرمانی با پرسپولیس به من اعتبار داد

برازیلیا: به بازگشت و خداحافظی در ایران فکر می‌کنم/قهرمانی با پرسپولیس به من اعتبار داد

خبرگزاری فوتبالی-مهاجم برزیلی و سابق پرسپولیس گفت: روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم و علاقه دارم به فوتبال ایران بازگردم و در این کشور از میادین خداحافظی کنم.

به گزارش فوتبالی، وسلی برازیلیا مهاجم برزیلی و سابق پرسپولیس در گفت و گویی در خصوص شرایط این روزهایش، وضعیت پرسپولیس، خاطراتش در ایران و اینکه همچنان در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

اول از خودت بگو، آیا از فوتبال خداحافظی کردی؟

از فوتبال خداحافظی نکردم و با ۳۹ سال هنوز در برزیل به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم.

آیا اخبار مربوط به پرسپولیس را هنوز دنبال می کنی؟

بله و خوشحال هستم برای اینکه هواداران پرسپولیس هنوز من را با محبت به یاد می‌آورند و یادشان نرفته که من برای تیم آنها زمانی بازی کردم و گلزنی کردم.

پس می دانی که پرسپولیس در آستانه پوکر قهرمانی است؟

بله و از این قضیه بسیار خوشحال هستم. از این که می‌بینم تیم بزرگ پرسپولیس چنین شرایط خوبی دارد و هواداران بی‌شمارش خوشحال هستند من هم خوشحالم و امیدوارم که پرسپولیس فصل آینده را هم قهرمان شود.

از همبازیان قدیمی در پرسپولیس با چه کسانی در ارتباط هستی؟

با سپهر حیدری، عادل کلاه‌کج، شیث رضایی، محسن خلیلی و ابراهیم شکوری ارتباط خودم را حفظ کردم. اما تمام بازیکنانی که با من در پرسپولیس بودند دوست من هستند و به قول شما ایرانی ها «داداش» من هستند.

تو یک قهرمانی با پرسپولیس کسب کردی، وقتی با تیمی مثل پرسپولیس قهرمان می‌شوی چه احساسی دارد؟

قهرمانی با پرسپولیس فراموش‌نشدنی است چون در زندگی شخصی و خانوادگی خود روزهای سختی را گذراندم. آن زمان خیلی‌ها نمی دانستند که من از برزیل به ایران آمدم در کشور شما فوتبال بازی می‌کنم به خاطر همین این قهرمانی باعث شد تا خودم را در برزیل معرفی کنم و بگویم که قهرمان شدم. قهرمانی با پرسپولیس به من اعتبار داد.

دوست داشتی الان بازیکن پرسپولیس بودی و چندین قهرمانی پشت سر هم را به دست می‌آوردی؟

روزهای بسیار خوبی را در پرسپولیس و در ایران داشتم. مردم ایران و هواداران پرسپولیس را دوست دارم. شاید باور نکنید اما در مورد اینکه به ایران برگردم و در کشور شما فوتبالم را تمام کنم فکر می‌کنم. قطعا دوست داشتم که الان مهاجم پرسپولیس بودم.

می‌خواهید به فوتبال ایران برگردی و اینجا بازنشسته شوی؟

بله من ۳۹ ساله هستم اما خدا را شکر هیچ وقت مصدوم نشدم و با زندگی حرفه‌ای که داشتم تا ۲ سال دیگر می‌توانم در سطح اول بازی کنم. قرارداد من در برزیل یک ماه دیگر تمام می‌شود و بعد از آن برای بازی در تیم و کشوری دیگر آماده هستم.

اگر صحبت پایانی داری بگو.

صحبت خاصی ندارم، فقط از شما و مردم ایران به خاطر محبت های زیادی که به من دارید سپاسگزارم.

7655