اعتراض سرمربی اسپال: بازیکنان تیم ما به اندازه کافی خواب ندارند!

اعتراض سرمربی اسپال: بازیکنان تیم ما به اندازه کافی خواب ندارند!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اسپال اعلام کرده انرژی موجود در تمرینات بین بازیکنانش بسیار کم است و آن‌ها به اندازه کافی نخوابیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، تیم اسپال هفته گذشته سقوطش به دسته پایین‌تر، سری بی قطعی شد. این مسئله باعث بی‌انگیزگی شاگردان دی‌ بیاجو شده اما به نظر می‌رسد او بابت برنامه‌‌ریزی بازی‌ها هم ناراحت است زیرا اعلام کرده بازیکنانش حتی خواب کافی هم نداشته‌اند. اسپال امشب (بامداد فردا) در چهارچوب هفته سی و پنجم سری آ به مصاف آ اس رمی می‌رود که برای کسب سهمیه لیگ اروپا به شدت به برد نیاز دارد.

دی بیاجو درکنفرانس پیش از دیدار مقابل رم گفته: انرژی ما در تمرینات بسیار کم است و چنین چیزی هم انتظار می‌رفت. به اندازه کافی در این مدت نخوابیده‌ایم و مجبور بودیم ۴ بازی آخرمان را با شرایطی عجیب برگزار کنیم. برای من مهم‌ترین مسئله این بود که بتوانم نظم را بر تیم حاکم کنم.

دی‌بیاجو که سابقه حضور در تیم رم را دارد این بار باید در قامت سرمربی اسپال مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. او در این رابطه گفته: در حال حاضر شرایط خوبی ندارم. دیدن رم همیشه روی من تاثیر گذاشته اما نمی‌توانم درباره چیزی که در فرارا (منطقه‌ای که تیم اسپال در آن قرار دارد) بی‌تفاوت باشیم. این چیزی است که برای من اهمیت دارد.

1101