بی‌توجهی بازیکنان بارسا به توصیه‌های دولت؛ خداحافظ بندر بارسلونا!

بی‌توجهی بازیکنان بارسا به توصیه‌های دولت؛ خداحافظ بندر بارسلونا!

خبرگزاری فوتبالی – چند بازیکن اصلی بارسا شهر را ترک کردند تا بر خلاف توصیه‌های دولت به تفریح در اطراف این شهر بپردازند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تیم بارسلونا پس از پایان لالیگا در حال استراحت هستند تا تمریناتشان از ۲۹ جولای، یک هفته دیگر آغاز شود. آن‌ها به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند به تعطیلات بروند (فعالیت‌های تفریحی در مناطق اطراف شهر) که این مسئله بر خلاف توصیه‌ها و حرف‌های دولت کاتالونیا است.

دولت کاتالونیا به شدت به ساکنین شهر بارسلونا توصیه کرده تا جایی که امکان دارد شهر را ترک نکنند زیرا هنوز احتمال شیوع کرونا وجود دارد و این سفرها خطرآفرین است اما عصر سه‌ شنبه تعدادی از بازیکنان بارسلونا از فرصت خود استفاده کردند و به دلیل تعطیلی تمرینات، شهر را بر خلاف توصیه دولت ترک کردند. خانواده مسی و سوارز باهم تصمیم گرفتند به تعطیلات بروند و دو بازیکن دیگر بارسا به نام‌های جرارد پیکه و مارک آندر ترشتگن هم به همراه خانواده‌هایشان، هر کدام یک منطقه را انتخاب کرده‌اند و از بندر بارسلونا دور شده‌اند.

گفتنی است هم‌اکنون در اسپانیا شرایط اورژانسی در کار نیست و حرف‌های دولت هم تنها توصیه بوده نه اجبار اما بازیکنان بارسلونا تصمیم گرفتند بر خلاف آن عمل کنند و تا آغاز دوباره تمرینات و آماده سازی برای دیدار مقابل ناپولی به تفریح و استراحت بپردازند.

1101