جهانی: دیدار با سپاهان آخرین تیر صنعت نفت برای کسب سهمیه است

جهانی: دیدار با سپاهان آخرین تیر صنعت نفت برای کسب سهمیه است

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دیدار با سپاهان آخرین تیر ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و باید با دست پر از این بازی بیرون بیاییم. 

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، میلاد جهانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از بازی مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: این آخرین تیر ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و باید به شکلی بازی کنیم تا با نتیجه خوبی از زمین سپاهان بیرون بیاییم. بازی خیلی سنگینی هم داریم زیرا سپاهان هم مدتی است مانند تیم ما در نتیجه‌گیری خوب عمل نمی‌کند.

وی درباره اینکه با توجه به برتری چهار بر دو صنعت نفت در بازی رفت آیا به برتری مقابل سپاهان در دیدار برگشت هم امیدوار هستند یا خیر، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و وضعیت تیم‌ها به شکلی است که نمی‌توان روی آنها مانور داد. مشخص نیست کدام تیم بهتر است و کدام تیم بدتر. تمام تیم‌‌ها شرایط 50-60درصدی دارند، بازی‌ها هم خیلی نزدیک به هم برگزار می‌شود و همین عامل سبب افت بدن بازیکنان خواهد شد. به نظر من پس از شروع مجدد بازی‌ها هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده می‌شود و امتیازها بیشتر روی اشتباهات بازیکنان تیم‌ها به دست می‌آید. 

جهانی درباره دلیل اصلی صلابت نداشتن تیم صنعت نفت در سه بازی اخیر و گلایه‌های بهنام سراج عنوان کرد: کار سراج درست است اما یکی از مهم‌ترین دلایل عملکرد نه چندان خوب ما در سه بازی اخیر گرمای هوای آبادان است. اگر در تهران یا شهرستان‌هایی که آب‌هوایی بهتر نسبت به آبادان دارند تمرین کنیم نتایج بهتری کسب کرده و عملکرد بهتری هم خواهیم داشت. باور نمی‌کنید برخی مواقع در طول تمرین فشار بازیکنان به خاطر گرما و شرجی بودن هوا می‌افتد و نمی‌توان این شرایط را تحمل کرد.

وی درباره انتقادهای سرمربی صنعت نفت نسبت به نفرات تهاجمی تیمش پس از پایان بازی با استقلال، تصریح کرد: نمی‌توان تمام تقصیرهای گل نزدن را به گردن مهاجمان صنعت نفت انداخت. تمام بازیکنان ابتدا برای تیم، سپس خود و خانواده‌شان تلاش می‌کنند. ما امسال با نفت قرارداد داریم و تلاش می‌کنیم فصل بعد قراردادمان بهتر شود به همین دلیل هیچ بازیکنی فکر کم‌کاری نمی‌افتد زیرا اگر چنین کاری انجام شود دودش به چشم خود بازیکنان می‌رود. دلیل گل نزدن ما این نیست که نمی‌خواهیم گل بزنیم اما برخی مواقع توپ به گل نمی‌رود.

وینگر صنعت نفت افزود: در وضعیت فعلی خیلی مواقع اشتباهات نتیجه بازی را رقم می‌زند. در همین بازی با استقلال حریف تنها 2 توپ روی دروازه ما آورد اما شاید ما حدود 200 حمله داشتیم! اما به نتیجه نرسیدیم.

جهانی درباره اینکه آیا بدون تمرکز بودن بازیکنان صنعت نفت به مشکلات مالی آنها هم برمی‌گردد، توضیح داد: همه ما مشکل داریم و کم و کاستی‌هایی وجود دارد اما تاکنون 60درصد قراردادمان را دریافت کرده‌ایم باید. طبق وعده مدیران باشگاه قرار بود 20 درصد پول ما را پرداخت کنند که این مبلغ به 10 درصد رسید. با این وجود وقتی به زمین بازی می‌رویم حتی اگر مشکلات مالی بزرگی هم داشته باشیم آن را فراموش می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند اما به آنچه باید برسیم نمی‌رسیم و دلیل آن را نمی‌دانیم. 

وی درباره تأثیر غیبت تماشاگران آبادانی روی نتایج اخیر صنعت نفت گفت:‌ قطعاً اگر هواداران در ورزشگاه تختی آبادان بودند هم نساجی را می‌بردیم  هم استقلال، بی‌شک با حضور هواداران می‌توانستیم بازی‌های باقی مانده خانگی‌مان را هم ببریم. در گرمای آبادان تنها آنها می‌توانند به بازیکنان انگیزه بدهند. اطمینان داریم اگر هواداران صنعت نفت در ورزشگاه بودند، با وجود گرمای زیاد هوا از دقیقه یک تا 90 ما را تشویق می‌کردند تا تیم انرژی و انگیزه‌اش بیشتر شود. امیدوارم این ویروس منحوس زودتر از بین برود زیرا تمام تیم‌ها پس از شیوع کرونا افت کرده‌اند. همه بازیکنان از بازی بدون حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ناراحت هستند. ‌بازی‌هایی که قبل از کرونا انجام می‌دادیم ورزشگاه تختی پر می‌شد اما اکنون پرنده هم در ورزشگاه پر نمی‌زند و این موضوع خیلی تأثیرگذار است.

برترین پاسور گل رقابت‌های لیگ برتر درباره شانس خود برای کسب  این عنوان در پایان فصل توضیح داد:  رقیبان سرسختی دارم. تمام آنها بازیکنان خوبی هستند که در تیم‌های بالای جدول بازی کرده و در کنار ارسال پاس گل برای تیم‌های‌شان گل هم می‌زنند. تمرکز من در هر بازی ابتدا روی پاس گل دادن و سپس گل زدن است. ابتدا می‌خواهم برای تیم بازی کنم و سپس به فکر خودم باشم. با این وجود تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در پاس دادن در هر بازی داشته باشم.

9697