ساسولو 1-2 میلان؛ زلاتان درخشید و روسونری‌ها اروپایی شدند

ساسولو 1-2 میلان؛ زلاتان درخشید و روسونری‌ها اروپایی شدند

خبرگزارش فوتبالی - میلان که بعد از قرنطینه عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داده است، در مقابل ساسولو با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، میلان با دبل زلاتان به روند بسیار خوب خود بعد از قرنطینه ادامه داد و حالا با هدایت پیولی با یک بازی بیشتر از رقبا در رتبه پنجم لیگ ایتالیا قرار گرفته اند و در فاصله سه بازی به پایان فصل، حضور خود در لیگ اروپای 20-2019 را نهایی کردند. قطعا این موفقیت بزرگی برای میلانی است که قبل از قرنطینه اوضاع بحران زده ای داشت و به نظر می رسید که نمی توانند در اروپا باشند اما با بازیهای درخشان نظیر در هم کوبیدن یوونتوس توانستند حضور خود در لیگ اروپای 20-2019 را نهایی کنند.

بازی با ساسولو برای میلان از این لحاظ مهم بود که آنها تیمی را شکست دادند که در جدول فقط یک رتبه پایین تر از انها بود و این پیروزی به معنی قطعی کردن سهمیه است. از سویی ساسولو حالا باید منتظر اتفاقات هفته های آینده بماند تا بتواند شانسی برای کسب سهمیه داشته باشد. در هر صورت به نظر می رسد که تا پایان هفته 35 لیگ ایتالیا تکلیف تیم های اروپایی مشخص می شود و سه هفته پایانی بیشتر روی جشن قهرمانی و جنگ بقا متمرکز خواهد بود.

4125