آب پاکی امباپه روی دست رئال مادرید: فصل بعد در پی‌اس‌جی خواهم‌ بود

آب پاکی امباپه روی دست رئال مادرید: فصل بعد در پی‌اس‌جی خواهم‌ بود

خبرگزاری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی در مصاحبه با بین اسپورت گفت که حداقل یک سال دیگر در پاریس خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه ستاره پی اس جی در مورد آینده اش صحبت کرد و گفت :" در این جا در پاریس هستم و می خواهم بخشی از این پروژه هستم. فصل آینده در پی اس جی خواهم بود و سعی می کنم همه جامهای ممکن را به دست بیاورم."

ستاره فرانسوی بدین ترتیب شایعات در مورد آینده اش و پیوستن به تیمی نظیر رئال مادرید را رد کرد و گفت:"در چهارمین سالم در پی اس جی هستم. سال مهمی است چرا که پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه است. برای کل تیم و هواداران سال مهمی است. تلاش می کنم همه جامهای ممکن را ببرم و بهترین عملکردم را ارائه بدهم."

البته پیش از این نیز فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید علنا اعلام کرده بود که این تیم خریدی در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد داشت و عملا دست رد به سینه امباپه زده بود. در واقع رئال مادرید در سال 2021 و در فاصله یک سال تا پایان قرارداد امباپه با پی اس جی برای خرید وی تلاش می کند چرا که اگر تیم فرانسوی در آن زمان راضی به فروشش نشود، او را در سال 2022 به صورت رایگان از دست خواهد داد.

4125