تاسیس تیم فوتبال زنان با حمایت ستارگان مشهور: از ناتالی پورتمن تا سرنا ویلیامز

تاسیس تیم فوتبال زنان با حمایت ستارگان مشهور: از ناتالی پورتمن تا سرنا ویلیامز

خبرگزاری فوتبالی - لیگ فوتبال زنان آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که از سال 2022 یک تیم جدید به این لیگ ملحق می شود: تیمی به نام آنجل سیتی (که البته ممکن است نام آن تغییر کند) که متعلق به شهر لس آنجلس است که برخی از شخصیت های سرشناس دنیای هنر و ورزش مالکان آن هستند.

به گزارش فوتبالی، ناتالی پورتمن بازیگر سرشناس هالیوود در کنار سرنا ویلیامز تنیسور و برخی از ستارگان سابق فوتبال زنان آمریکا همچون میا هم و آبی وامباچ، جولی اورمن، سرمایه گذار حوزه رسانه و سرگرمی، کارا نورتمن سرمایه گذار و برخی دیگر از بازیگران مشهور همچون جسیکا چستین و اوا لونگوریا برخی از سهامداران این باشگاه فوتبال خواهند بود.

هر چند که نام قطعی این باشگاه تا پایان سال اعلام می شود اما فعلا به افتخار شهر لس آنجلس به نام "آنجل سیتی" نام گذاری شده است. به نظر می رسد که بسیاری از زنان مشهور از تاسیس این تیم برای شهر لس آنجلس حمایت کرده اند و می خواهند با این کارشان فوتبال زنان را بیش از پیش مورد توجه قرار بدهند و بتوانند اسپانسرها را بیشتر به سمت فوتبال زنان سوق بدهند. 

جسیکا چستین بازیگر سرشناس هالیوود نوشته است:" زنان از زنان حمایت می کنند. برای ایستادن در کنار خواهرانم برای ورود نسلی جدید به فوتبال زنان در لس آنجلس بسیار هیجان زده هستم."

الکسیس اوهانیان مدیر گروه ردیت نیز در مورد سرمایه گذاری در این پروژه گفته است :" من شیفته فوتبال هستم اما به نظرم فوتبال زنان پتانسیل بالایی دارد و بسیار دستکم گرفته شده است."

4125