مالک لیدز: زلاتان نه، اما به دنبال جذب کاوانی هستیم

مالک لیدز: زلاتان نه، اما به دنبال جذب کاوانی هستیم

خبرگزاری فوتبالی - آندره رادریزانی، مالک باشگاه لیدز یونایتد جذبِ زلاتان ابراهیموویچ را دشوار خواند اما ادینسون کاوانی را گزینه‌ای در دسترس می‌داند.

به گزارش فوتبالی، لیدز یونایتد اخیرا پس از 16 سال با هدایت مارچلو بیلسا موفق شده است تا جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را برای فصل آینده بدست بیاورد. رادریزانی، مالکِ ایتالیاییِ این باشگاه، درمورد برنامه‌‌هایش در بازار نقل و انتقالات تابستانی با اسکای اسپورت ایتالیا گفتگو کرد.

این تاجر ایتالیایی درباره‌ی زلاتان گفت :" مطمئنا جذب زلاتان ابراهیموویچ دشوار خواهد بود، ما سعی کردیم که در ژانویه او را به خدمت بگیریم و او به میلان پیوست و ما موفق نشدیم. اکنون برای خرید او دیر است چرا که فوتبالِ انگلیس متفاوت است."

مالک 45 ساله‌ی لیدز یونایتد درباره‌ی ادینسون کاوانی گفت :" علاوه بر کیفیتش، او از نظر جسمی هم می‌تواند با شرایط اینجا سازگار شود اما هرگز درباره‌ی او با سرمربی تیمم صحبت نکرده‌ام. ما مطمئنا به او فکر کرده‌ایم و باید ببینیم چه می‌شود. به خصوص اینکه او در حال حاضر در خدمت هیچ تیمی نیست."

گفتنی است که زلاتان در ژانویه‌ی گذشته به میلان پیوست و در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود. کاوانی هم که سابقه‌ی بازی در ناپولی و پاریسن ژرمن را دارد، در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد.

1470